ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کادیلاک اسکلید
خودرو

کادیلاک اسکلید ۲۰۲۱ به نمایشگر ۳۸ اینچی خمیده مجهز می‌شود

کادیلاک اسکلید ماشینی است که همه آن را با ادبعاد بزرگش به یاد می‌آورند. اما این طور به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۲۱ این ماشین غول‌آسا نیز قرار است از نمایشگری استفاده کند که به ابعاد ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

کادیلاک اسکلید ماشینی است که همه آن را با ادبعاد بزرگش به یاد می‌آورند. اما این طور به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۲۱ این ماشین غول‌آسا نیز قرار است از نمایشگری استفاده کند که به ابعاد بزرگ این ماشین بیاید. برند لاکچری جنرال موتورز قرار است نمایشگر خمیده ۳۸ اینچی را در این خودرو استفاده کند.

این نمایشگر بزرگ و خمیده، از داشبورد جلوی راننده شروع شده و تا اواسط داشبورد ادامه خواهد داشت. کادیلاک می‌گوید این نمایشگر دو برابر یک نمایشگر 4K چگالی پیکسل خواهد داشت و می‌تواند رنگ‌هایی غنی را نمایش دهد. همچنین رنگ‌های سیاه نیز کاملا واقعی بوده و نمایشگر OLED نیز به خوبی این را ثابت می‌کند. کادیلاک مدعی شده است نمایشگر اسکلید بهترین نمایشگر اینفوتینمنت به کار رفته در یک خودرو تجاری است.

کادیلاک اسکلید

با این حال این کمپانی هنوز نگفته است که چه اطلاعات و جزئیاتی قرار است روی این نمایشگر نشان داده شود، ولی احتمالا در بهمن سال ۲۰۲۰ بتوانیم برای اولین بار این نمایشگر ۳۸ اینچی خمیده را ببینم. اما کادیلاک اسکلید علاوه بر این نمایشگر آینده نما، سیستم جدید دستیار راننده سوپر کروز را برای اولین بار به کار خواهد برد. این سیستم این گونه است که به راننده اجازه می‌دهد بدون در دست گرفتن فرمان خودرو، در بزرگ‌راه‌ها به صورت خودکار حرکت کند. اما فکر نکنید که می‌توانید پشت فرمان چرت بزنید، زیرا این سیستم همواره از راننده می‌خواهد تا به جاده توجه داشته باشد.

خودروسازان در طول دهه گذشته در پی افزایش نمایشگر اینفوتینمنت خودروهای خود بوده و بیشتر این قضیه را مدیون تسلا مدل S هستند. البته تسلا مینیمالیسم را پیش گرفته ولی کادیلاک با شعار «هرچه بزرگ‌تر، بهتر» پیش خواهد رفت. جنرال موتورز نیز کادیلاک را مسئول ارائه محصولات آینده‌نگرانه خود کرده و به نظر می‌رسد تعبیه کردن نمایشگر ۳۸ اینچی خمیده در کادیلاک اسکلید، اولین گام در راستای این استراتژی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی