ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو
تکنولوژی

تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ مشخص شد؛ وعده طراحی بی‌سابقه و دوربین قدرتمند

هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به عنوان نسل بعدی پرچمدارهای کمپانی چینی اوایل فرودین سال آینده معرفی خواهند شد. این دو گوشی قدرتمند که در پاریس رونمایی می شوند، به رابط کاربری EMUI 10 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۹

هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به عنوان نسل بعدی پرچمدارهای کمپانی چینی اوایل فرودین سال آینده معرفی خواهند شد.

این دو گوشی قدرتمند که در پاریس رونمایی می شوند، به رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ مجهزند اما مثل میت ۳۰ از خدمات گوگل محروم شده اند و در عوض با سرویس های هواوی به دست کاربران خواهند رسید. ریچارد یو، از مدیران ارشد هواوی با اعلام این خبر به کاربران وعده طراحی جدیدی را داد که نظیر آن را هرگز در دنیای موبایل ندیده اند.

وی همچنین از ارتقای قابل توجه کیفیت تصاویر دوربین، توان پردازش چیپست و شارژدهی باتری هم سخن به میان آورد. هواوی قبلا و با عرضه پی ۳۰ پرو توان خود در حوزه دوربین را به رخ کشیده اما در مورد چیپست انتظار سورپرایز چندانی نداریم چون احتمالا پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به چیپست کایرین 5G 990 مجهز شوند که بر اساس فناوری ۷ نانومتری پلاس EUV ساخته شده و از پردازنده هشت هسته ای با دو هسته قدرتمند ۲.۸۶ گیگاهرتزی، دو هسته قدرتمند ۲.۳۶ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف ۱.۹۵ گیگاهرتزی بهره می برند.

پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو

به گفته ریچارد یو پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو از طریق کانال های فروش معمولی نظیر فروشگاه ها و اپراتورها به بازار عرضه می شوند و تنها چیزی که نسبت به نسل قبل تغییر کرده فقدان اپ های گوگل است که با برنامه های هواوی جایگزین شده اند.

دلیل تاکید یو روی این مساله نگرانی کاربران از تکرار سناریوی میت ۳۰ پرو است که تحت تاثیر تحریم ها به صورت محدودی به بازارهای بین المللی به ویژه اروپا راه پیدا کرد. تنها راه هواوی برای جلوگیری از تکرار آن این است که در ماه های باقیمانده نظر توسعه دهندگان برای عرضه برنامه های کارامد در اپ استور خود را جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی