ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پرواز هواپیمای آتاری در آسمان موبایل

اگر از گیمرهای قدیمی که سن و سالشان به کنسول خاطره انگیز آتاری قد می‌دهد بپرسید که کدام بازی این کنسول را به صورت خاص به یاد می‌آورند و با آن بیشتر خاطره دارند، احتمالا ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۶ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

اگر از گیمرهای قدیمی که سن و سالشان به کنسول خاطره انگیز آتاری قد می‌دهد بپرسید که کدام بازی این کنسول را به صورت خاص به یاد می‌آورند و با آن بیشتر خاطره دارند، احتمالا پاسخ اکثرشان River Raid یا همان بازی معروف هواپیمای آتاری خواهد بود. در این بازی  shoot ’em up می‌بایست هواپیمایی را از زاویه بالا کنترل می‌کردید و در مسیرتان هواپیماهای دشمن و تجهیزات آن‌ها را از بین می‌بردید.

حالا خبر خوب برای کاربران iOS این است که استودیوی Project R3D به این فکر افتاده که با الهام از مکانیزم و هسته اصلی این بازی و البته اضافه کردن گرافیک پیکسلی جذاب و چشم نواز، بازی Bridge Strike را منتشر کند. طی هفته‌های گذشته بازی در فاز بتا مورد آزمایش قرار گرفت و تست کنندگان نظرات مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. در حال حاضر این بازی برای پیش سفارش در اپ استور قرار گرفته و تاریخ انتشار رسمی آن هم 5 فوریه 2020 (16 بهمن 98) اعلام شده است.

Star Titan

هواپیمای آتاری

با اینکه بازی‌های ران اند گان روی گوشی‌های موبایل خوب جواب می‌دهند و تجربه‌شان روی نمایشگرهای لمسی خیلی خیلی راحت‌تر و بهینه‌تر از مثلا بازی‌های شوتر و اکشن است اما با کمی جست و جو متوجه می‌شویم که تعداد بازی‌های توسعه داده شده در این سبک نسبتا کم است. همین موضوع باعث می‌شود که ران اند گان سای فای جدید استودیوی Dark Pyre Interactive نظرها را به سمت خود جلب کند.

Star Titan یک بازی 2.5 بعدی است. این یعنی گرافیک بازی به صورت سه بعدی طراحی شده اما گیم‌پلی آن در یک صفحه دو بعدی به وقوع می‌پیوندد. می‌توانید بین دو ربات مکانیکی به نام‌های Phoenix و Behemoth انتخاب کنید. Phoenix کوچکتر و چابکتر است اما صدمه چندانی به دشمنان وارد نمی‌کند، از آن سو Behemoth قدرتمندتر و البته کندتر بوده و می‌تواند صدمات جدی‌تری به دشمنان وارد کند. با پیشروی در بازی امکان آپگرید کردن ربات‌هایتان را هم خواهید داشت.

Star Titan

Star Titan

سازنده: Dark Pyre Interactive قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 130/494.6 مگابایت زبان:

Magic: ManaStrike

در حالی که استودیوی Netmarble با همکاری Wizards of the Coast در حال توسعه نسخه موبایل Magic: The Gathering هستند، شاید بد نباشید بدانید که در همین حین بازی دیگری از این سری برای موبایل منتشر شده که Magic: ManaStrike نام دارد و تا حدودی مشابه کلش رویال بازی می‌شود.

این بازی در واقع یک PvP همزمان است که کاراکترها و اسپل‌های مشهور Magic: The Gathering را در خود جای داده. به گفته سازندگان، Magic: ManaStrike در واقع حاصل ترکیب Magic: The Gathering با المان‌های یک بازی استراتژی همزمان است.

Magic: ManaStrike

Magic: ManaStrike

سازنده: Netmarble قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 96/262.6 مگابایت زبان:

Machinaero

اکثر بازی‌های ماجرایی به اکتشاف و حل راز و رمزهای مختلف محیطی اختصاص پیدا می‌کنند اما Machinaero به سراغ بخشی از قضیه رفته که در کمتر بازی‌ای به آن پرداخته شده است. کاری که در Machinaero انجام می‌دهید در واقع ساخت وسایل نقلیه مختلفی است که برای اکتشاف و دیدن دنیای بازی به آن نیاز دارید. بر خلاف گرافیک دو بعدی بازی و بر اساس ادعای سازنده، پارامترهای مختلفی همچون اصطکاک، کشش، فشار، دما و تاثیر مایعات به دقت در Machinaero شبیه سازی شده‌اند تا تجربه شما از بازی هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

پنج نوع آب و هوای مختلف در بازی گنجانده شده و باید برای ساخت وسایل نقلیه مورد نظرتان، به سازگاری آن با شرایط آب و هوایی منطقه هم توجه کنید. برای ساخت این وسایل، 50 بلوک مختلف در اختیار دارید که مثل پازلی آن‌ها را در کنار هم می‌چینید و هر نوع وسیله نقلیه‌ای که بخواهید (هواپیما، فضاپیما، ماشین، هلیکوپتر و...) را برای جا به جایی در محیط بازی می‌سازید.

Machinaero

Machinaero

سازنده: Emoak قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 323.8 مگابایت زبان:

Taxi Sim 2020

همانطور که از اسم بازی می‌توان حدس زد در Taxi Sim 2020 قرار است زندگی یک راننده تاکسی را تجربه کنید و ماموریت‌های رانندگی مختلف را پشت سر بگذارید. حدود 30 خودروی مختلف در بازی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. همچنین شهرهای مختلفی همچون نیویورک، میامی، رم و لس آنجلس میزبان ماموریت‌های شما خواهند بود.

نکته دیگر بازی این است که مسافران برخوردهای مختلفی با روش رانندگی شما خواهند داشت. مثلا ممکن است مسافری عجله داشته و رد کردن چراغ قرمزها برایش چندان مهم نباشد، اما ممکن است مسافر ترسویی را سوار کنید که نمی‌تواند رانندگی سریع و بی ملاحظه را تحمل کند. بازی را استودیوی Ovidiu Pop توسعه داده که سابقه نسبتا خوبی در ساخت بازی‌های شبیه سازی رانندگی دارد.

Taxi Sim 2020

Taxi Sim 2020

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1500 مگابایت زبان:

Concert Kings Idle Music Tycoon

Concert Kings Idle Music Tycoon یک بازی آیدل تپ است که در تم راک اند رول اتفاق می‌افتد. در واقع کار شما در بازی این است که مدیریت یک گروه حرفه‌ای راک را به عهده گرفته و قدم به قدم امپراطوری موسیقیایی خود را بسازید. مکانیزم بازی دقیقا همان چیزی است که از یک بازی آیدل انتظار داریم، با تپ روی نمایشگر نوت‌های موسیقی را جمع می‌کنید تا به این وسیله پول به دست بیاورید.

سپس با استفاده از درآمدتان، کسب و کار راک اند رول خودتان را آپگرید می‌کنید. مثلا می‌توانید استیج‌های جدید بخرید، در کنسرت‌های بزرگتری اجرا کنید، استعدادهای جدید به گروهتان اضافه کنید و به همین وسیله بر شهرت و ثروت خودتان بیافزایید.

Concert Kings Idle Music Tycoon

Concert Kings Idle Music Tycoon

سازنده: Big Blue Bubble قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 58/291.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی