ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روزهای شلوغ چارگون؛ از حضور «در جمع بهترین تجربه‌ها» تا رونمایی از نرم‌افزارهای جدید دیدگاه

توافق جمعی صاحبان کسب و کارهای مختلف و آگاهی آنها نسبت به اهمیت نرم‌افزارهای سازمانی در رسیدن به بهره‌وری و برخورداری از شفافیت، سرعت،‌ دقت و صدها مزیت دیگر آنها، بکارگیری نرم‌افزارهای سازمانی را به ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

توافق جمعی صاحبان کسب و کارهای مختلف و آگاهی آنها نسبت به اهمیت نرم‌افزارهای سازمانی در رسیدن به بهره‌وری و برخورداری از شفافیت، سرعت،‌ دقت و صدها مزیت دیگر آنها، بکارگیری نرم‌افزارهای سازمانی را به کانون توجه تبدیل کرده که در این بین، مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه توانسته است با جلب اعتماد بسیاری از سازمان‌ها، نقش محوری و مهمی را در بسیاری از این سازمان‌ها برعهده بگیرد. خانواده چارگون به عنوان بزرگترین ارائه‌کننده راهکارهای نرم‌افزاری تخصصی می‌داند که عملکرد او موجب سرآمدی و تحول‌آفرینی کسب و کارهای ملی می‌شود؛ بنابراین نمایش گوشه‌ای از توانمندیها و دستاوردهای یک ساله در جمعی بزرگ از مشتریان، همه آن چیزی است که این روزها شرکت چارگون را به خود مشغول کرده است.

«در جمع بهترین تجربه‌ها»

نهمین گردهمایی سالانه چارگون مانند هر سال، عرصه معرفی جدیدترین نرم‌افزارهای دیدگاه و ارائه گزارش آخرین دستاوردها و توسعه‌های کمی و کیفی آنهاست که امسال با حضور نمایندگان بیش از 1500 سازمان مشتری، برگزار می‌شود. چارگون با انتخاب شعار «در جمع بهترین تجربه‌ها» تلاش کرده است تا علاوه بر معرفی سازمان‌های پیشرو در حوزه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، زمینه تعامل، گفت‌وگو و ترغیب سایر مشتریان برای الگوبرداری از تجربیات موفق سازمان‌های برتر را فراهم کند.

مشتریان چارگون، امسال علاوه بر حضور در مراسم اصلی و آگاهی از آخرین تغییرات و توانمندی‌های نرم‌افزارهای دیدگاه، امکان بهره‌برداری از 3 بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه کسب‌وکارها و پنل گفت‌و‌گوی فعالان فناوری اطلاعات را نیز دارند. در بخش اول و مراسم اصلی گردهمایی، مدیران چارگون مطابق هر سال به معرفی توانمندی‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و جدیدترین دستاوردهای آن در 5 حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها خواهند پرداخت. برگزاری پنل تخصصی با گفت‌وگوی چالشی 6 کارشناس و فعال حوزه فناوری اطلاعات با عنوان« داستان یک سفر فناورانه و واکاوی تجارب راهکارهای سازمانی» و اهدای نشان «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» به 10سازمان در حوزه کاربری موثر سیستم‌های اطلاعاتی دیدگاه، پایا‌ن بخش مراسم اصلی این گردهمایی خواهد بود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی از بخش‌های جانبی مورد استقبال مدعوین گردهمایی سالانه چارگون است. امسال نیز با محور بیان تجربیات سازمان‌های کاربر دیدگاه و موضوعات عمومی در حوزه فناوری اطلاعات در صبح و عصر 8 کارگاه آموزشی برای میهمانان چارگون تدارک دیده شده است. موضوع کارگاه‌های عمومی را آموزش Backup and Disaster Recovery‌، آشنایی با هوش مصنوعی، چالش‌های رهبری سازمان و چگونگی داده‌کاوی فرآیندهای سازمانی، تشکیل می‌‌دهند.

در فضای نمایشگاهی جانبی گردهمایی چارگون نیز فضایی برای نمایش توانمندی‌های 16 کسب‌‌وکارها مبتنی بر فناوری و امکان شبکه‌سازی و تعامل آنها با کاربران دیدگاه‌، پیش‌بینی شده است. در این نمایشگاه کارشناسان چارگون نیز در غرفه‌های راهکارهای دیدگاه با مخاطبان و مدعوین در تعامل و تماس خواهند بود تا به سئوالات احتمالی آنها پاسخ دهند.

 تخفیف 21 درصدی محصولات دیدگاه برای مدعوین

ارائه تخفیف‌های21 درصدی از طرف واحد فروش چارگون به مناسبت21 سال فعالیت مستمر در صنعت نرم‌افزاری یکی از جذابیت‌های نهمین گردهمایی سالانه چارگون خواهد بود. این تخفیف با هدف تسهیل تکمیل سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری درنظر گرفته شده است تا سازمان‌ها بتوانند از مزیت یکپارچگی سیستم‌های دیدگاه برخوردار شوند.

واحد فروش محصول شرکت چارگون ارائه این تخفیف بی‌سابقه را بر روی برخی از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، سیستم‌های جامع منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها و برنامه‌های موبایلی دیدگاه همراه از روز برگزاری گردهمایی تا پایان دی‌ماه و فقط برای مشتریانی که در همایش سالانه حضور دارند، در نظر گرفته است.

سبد محصولی نرم‌افزارهای دیدگاه

کاربری آسان، پوشش نیازها و فرآیندهای نوین اداری،‌ مالی و... در کنار قابلیت‌‌های فراوان دیگر از جمله یکپارچگی، انعطاف‌‌پذیری و قابلیت بومی‌سازی سیستم‌ها، نرم‌افزارهای دیدگاه را به یکی از پرکاربردترین ابزارها و راهکارهای نرم‌افزاری در بازار رقابتی، تبدیل کرده است.

این سبد محصولی به عنوان یک ابزار یکپارچه سازمانی در دو بستر وب و همراه، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی، لجستیک و نرم‌افزار BPMS را در خود جای داده است. در این مجموعه نرم‌افزاری بیش از 44 نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی دیدگاه با امکانات قابل انطباق نیازهای متفاوت سازمان‌ها و شرکت‌های صنایع مختلف، مکانیزاسیون فرآیندها و روال‌های جاری در کسب و کارهای مختلف را پوشش می‌دهند.

پر طرفدارترین‌های دیدگاه

در بین محصولات نرم‌افزاری دیدگاه سیستم‌های اتوماسیون اداری و نرم‌افزارهای منابع انسانی از برکاربرترین راهکارهای نرم‌افزاری محسوب می‌شوند. راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه با نگاهی جامع به فرآیندهای اداری و ساختار بومی کسب و کارهای ملی طراحی شده و می‌توان حذف گردش کاغذ (Paperless) در سازمانها و الکترونیکی کردن فرآیندها را کمترین مزیت آن در ساختار اداری دانست. سیستم‌های این راهکار، طیف گسترده‌ای از ارتباطات داخلی و فرآیندهای جاری در سازمان‌ها را پوشش می‌دهند و ضریب نفوذ و کاربری آن‌ها سطوح مختلف سازمانی از مدیران ارشد تا پرسنل را دربر می‌گیرد.

نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، با مستندکردن روال‌ها و عملیات اداری، دسترسی مدیران و کارکنان به عملیات روزانه و انجام فرآیندهای جاری سازمان را فراهم و شفافیت، سرعت و دقت در انجام کارها و بهره‌وری را در سازمان‌ها نهادینه می‌کند. عملکرد و کارایی این نرم‌افزار با توجه به تنوع نیازهای سازمانی هر روز بهتر و بیشتر می‌شود و مفاهم جدیدی‌تری در مکانیزاسیون اداری را پوشش می‌دهد.

نسل جدید نرم‌افزار کارها در این مجموعه، ابزار مدیریت تیم‌های کاری و پروژه‌هاست و بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده است. نرم‌افزار جلسات دیدگاه نیز با قابلیت فضای تعامل و گفت‌وگوی افراد، مدیریت موثر جلسات سازمان‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. این سیستم امکانات متنوعی برای انجام تمامی فرآیندهای برگزاری جلسات از تعیین وقت و افراد شرکت کننده تا تبادل نظر اولیه درباره موضوع جلسه و انتقال مستندات مرتبط و... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، امکان ذخیره اسناد، اطلاعات، فایلها و مدارک مختلف را با نرم‌افزار مدیریت اسناد، به سازمان‌ها عرضه می‌کند و سامانه پیشخوان ارباب رجوع، دریافت مکانیزه درخواست‌های مراجعین و مخاطبان سازمانی در قالب نامه و ثبت و گردش آن‌ها در نرم‌افزار مکاتبات اداری مجموعه را برایشان ممکن می‌کند و از صف مراجعه حضوری به سازمان‌ها می‌کاهد.

در کنار راهکار اتوماسیون اداری، سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه نیز با در برگیری طیف وسیعی از فرآیندهای سازمانی از مرحله جذب نیروی انسانی تا پایان همکاری او با سازمان و بازنشستگی‌اش، کانون توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای ملی ایرانی به ویژه در حوزه دولتی هستند. این راهکار با 11 سیستم اصلی و چندین زیر سیستم کاربردی، کارآمدی و بهره‌وری زیادی را در حوزه مدیریت منابع انسانی برای سازمان‌های بهره‌بردار به دنبال دارد. نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تشکیلات سازمانی، ارزیابی عملکرد، آموزش، مدیریت مزایا، نظرسنجی، وام و تسهیلات، مهمانسرا و بیمه مکمل مجموعه‌‌ای از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه هستند که در بستری منعطف و یکپارچه کلیه ‌فرآیندهای مرتبط با امور پرسنل را با شفافیت و ارائه گزارش‌های کاربردی پوشش می‌دهند.

استقرار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه در چندین سازمان بزرگ دولتی و بنگاه خصوصی از جمله سازمان تامین اجتماعی کشور، شرکت ملی صنایع مس ایران، بانک رفاه و چندین پروژه ملی دیگر، تجربه‌های بزرگ و افتخارآمیزی برای چارگون در تحول‌آفرینی و اثرگذاری صنعت نرم‌افزاری کشور، به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی