ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر منتسب به گلکسی نوت 10 لایت

به فاصله چهار روز تا شروع نمایشگاه CES 2020، اولین تصاویر منتسب به گلکسی نوت 10 لایت منتشر شدند. تا پیش از این رندرهای گلکسی نوت 10 لایت منتشر شده بودند و تا حدودی شکل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

به فاصله چهار روز تا شروع نمایشگاه CES 2020، اولین تصاویر منتسب به گلکسی نوت 10 لایت منتشر شدند.

تا پیش از این رندرهای گلکسی نوت 10 لایت منتشر شده بودند و تا حدودی شکل ظاهری این گوشی مشخص شده بود. ولی با نگاه به تصاویر جدید می توان بهتر قسمت های مختلف این گوشی از جمله ماژول مربعی شکل دوربین سه گانه را دید:

گلکسی نوت 10 لایت

شکل ظاهری گلکسی نوت 10 لایت شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 و مدل پلاس دارد. نکته قابل توجه دیگر قلم فلزی S-Pen است که گفته می شود از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعات چندانی از سخت افزار گلکسی نوت 10 لایت و قیمت آن در دست نیست ولی شایعات حاکی از آنند که این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9810، حافظه رم 8 گیگاباتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. شایعه شده مدل 5G آن نیز در آینده روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ هفته آتی از گلکسی نوت 10 لایت در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد که کمی عجیب به نظر می رسد؛ چون این کمپانی کره ای معمولاً این نمایشگاه را به رونمایی از محصولاتی همچون تلویزیون، کامپیوترهای شخصی و لوازم منزل اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی