ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید Withings از دو ابزار مختلف برای پایش سلامت استفاده می‌کند

شرکت Withings ساعت‌های هوشمند فیتنس Steel HR خود را به صورت خط جدیدی از محصولات با نام Withings ScanWatch عرضه خواهد کرد که از دو تکنولوژی پایش همزمان استفاده می‌کنند: یک سنسور ECG برای تشخیص شرایط قلبی از جمله ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

شرکت Withings ساعت‌های هوشمند فیتنس Steel HR خود را به صورت خط جدیدی از محصولات با نام Withings ScanWatch عرضه خواهد کرد که از دو تکنولوژی پایش همزمان استفاده می‌کنند: یک سنسور ECG برای تشخیص شرایط قلبی از جمله فیبریلاسیون دهلیزی و دیگری برای پایش سطح اکسیژن خون در هنگام خواب.

از نظر طراحی، سری جدید از همان سبک و سیاق ساعت‌های Steel HR استفاده می‌کند و در واقع تفاوت اصلی را باید در بخش‌های داخلی آن جستجو کرد. سنسور ECG به کار رفته در ScanWatch به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر لحظه شرایط قلبی خود را پایش کرده تا به این ترتیب از احتمال حملات ناگهانی قلبی کاسته شود.

ساعت هوشمند Withings ScanWatch

علاوه بر حضور ECG، خوشبختانه Withings استفاده از سنسور ضربان قلب نوری را در سری جدید متوقف نکرده و به این ترتیب همچنان امکان پایش مداوم ضربان قلب هم برای کاربر فراهم خواهد بود. از آن سو حسگر SpO2 هم برای پایش اکسیژن در هنگام خواب حضور دارد تا مطمئن باشید که در طول شب اکسیژن کافی دریافت می‌کنید.

ساعت هوشمند ScanWatch با اپلیکیشن Health Mate و سایر محصولات اکوسیستم سلامت شرکت Withings سازگار است و باتری این ساعت‌ها با یک بار شارژ تا 30 روز دوام خواهد داشت. علاوه بر پایش خواب و ضد آب بودن، قابلیت ردگیری در زمان شنا هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مدل 38 میلیمتری ساعت ScanWatch  قیمتی برابر 249 دلار داشته و مدل 42 میلیمتری هم 299 دلار قیمت‌گذاری شده است. به نظر می‌رسد این محصول بعد از دریافت مجوزهای لازم از مراجعی همچون FDA در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ دی ۱۳۹۸

    قیمت‌های مدل‌های قبلی این ساعت ارزون‌تر بود و الان مخصوصا برای ما ایرانی‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست

مطالب پیشنهادی