ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کفی کفش هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف رونمایی شد

تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده باشید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده باشید بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. این کفی های هوشمند که Nurvv Run نام دارند حاوی ۳۲ حسگر می شوند که با همراهی اپ موبایل و دنبال کننده های GPS راهنمایی های لازم را حین و بعد از دویدن در اختیار کاربر قرار می دهند.

راهنمایی های لازم هم در مورد وضعیت های استانداردی نظیر ریتم حرکت، طول هر گام و سرعت کلی حرکت از طریق بازخوردهای لرزشی و صوتی-تصویری در اختیارتان قرار می گیرد و بعد از اتمام دویدن میتوانید سری به اپ این کفش ها بزنید تا بیشتر در مورد جزئیات اطلاعات کسب کنید و مثلا متوجه شوید که بخش جلویی پای شما حین دویدن چند مرتبه با زمین برخورد داشته است.

مهم تر از همه اینکه سیستم Run به شما اطلاع می دهد چه زمانی دست از ورزش کردن بکشید. این سیستم قادر است مشکلات در دویدن شما را پیش از آنکه به ایجاد جراحت منجر شوند تشخیص دهد و حتی نشان می دهد که آیا بیش از اندازه ورزش میکنید یا خیر.

پیش سفارش برای کفی های هوشمند Nurvv در شش سایز مختلف با قیمت ۳۰۰ دلاری از همین امروز شروع می شود و صادرات این کفی ها نیز از بیستم ژانویه آغاز می گردد. شرکت سازنده علاوه بر طراحی اپ ویژه اندروید و iOS نسخه ای از آن را هم برای اپل واچ و محصولات گارمین توسعه داده است.

البته همانطور که اشاره شد کفش های هوشمند در بازار کم نیستند و تفاوت محصول Nurvv با آنها این است که میتوانید آن را همراه کفش مورد علاقه خود بپوشید هرچند که این محصول برای دونده های غیرحرفه ای که صرفا به دنبال سوزاندن کالری هایشان هستند ساخته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی