ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مارک زاکربرگ چالش شخصی سالانه را کنار گذاشت

مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که از این پس در آغاز هر سال برای خود چالش تعیین نمی کند و با این کار عادت چندین ساله خود را کنار گذاشت. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل میلیاردر و جوان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که از این پس در آغاز هر سال برای خود چالش تعیین نمی کند و با این کار عادت چندین ساله خود را کنار گذاشت.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل میلیاردر و جوان فیسبوک در یک دهه گذشته سال جدید میلادی را با قول ها و چالش های جدید مثل ساخت دستیار شخصی رباتیک یا خوردن گوشت حیواناتی که فقط خودش شکار کرده شروع می کرد.

مارک زاکربرگ

روز پنج شنبه مارک زاکربرگ با انتشار پستی در فیسبوک گفت که این عادت را کنار گذاشته و از این به بعد تمرکز وی بر تأثیر دهه پیش رو روی فناوری و جامعه همچنین رسیدگی به کارهای شخصی خواهد بود:

«از این پس به جای چالش های سالانه، در مورد جایگاه زندگی خود و جهان در سال 2030 فکر می کنم تا مطمئن شوم روی آنها تمرکز کرده ام. تا آن موقع اگر اوضاع خوب پیش برود، دخترم مکس به دبیرستان خواهد رفت و تکنولوژی آنقدر پیشرفت خواهد کرد که می توانیم شخص دیگری را فارغ از فاصله در کنار خود واقعاً حس کنیم. پیشرفت علم نیز به درمان و پیشگیری از بیماری ها منجر خواهد شد تا امید به زندگی به طور میانگین 2.5 سال بیشتر شود.»

زاکربرگ پس از دو سال فاجعه بار برای فیسبوک، به فکر تغییر افتاده است. از رسوایی کمبریج آنالیتیکا گرفته تا نفرت پراکنی در فیسبوک که جرقه نسل کشی در میانمار را زد، تنها دو نمونه از رسوایی های این شبکه اجتماعی هستند که علاوه بر خراب کردن وجهه این کمپانی، موجی از انتقادات را از جانب سیاستمداران و رگولاتورها روانه این شرکت کردند.

زاکربرگ در چند سال گذشته روی اهداف مهمی از جمله بستن کراوات در هفت روز هفته و خواندن کتاب های بیشتر برای اصلاح فیسبوک و همچنین وعده های دیگر تمرکز کرده است. او پدر شدن، وقت گذرانی با خانواده، کارهای انسان دوستانه، ورزش کردن و تفریحات را از دیگر دلایل کنار گذاشتن چالش سالانه عنوان کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی