ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 پلاس
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S20 پلاس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و فیلم‌برداری 8K برخوردار خواهد بود

همانطور که پیش از این هم چندین بار اشاره کردیم، مراسم رونمایی سامسونگ از پرچمدار بعدی خود که احتمالا گلکسی S20 هم نام داشته باشد، روز ۲۲ بهمن ماه است. مشخص شدن تاریخ رسمی اما ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

همانطور که پیش از این هم چندین بار اشاره کردیم، مراسم رونمایی سامسونگ از پرچمدار بعدی خود که احتمالا گلکسی S20 هم نام داشته باشد، روز ۲۲ بهمن ماه است. مشخص شدن تاریخ رسمی اما برای افشاکنندگان هیچ اهمیتی نداشته و از همین رو هر روز شاهد لو رفتن تصاویر متعدد از ویژگی‌های مختلف این گوشی هستیم. جدیدترین تصاویر نیز مربوط به قابلیت فیلم‌برداری 8K و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گلکسی S20 پلاس می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که افشا شده است، می‌توان گفت که حداقل یک نسخه از سامسونگ گلکسی S20 (احتمالا گلکسی S20 پلاس) قابلیت فیلم‌برداری 8K خواهد داشت. البته نرخ آن ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود و اینجا خبری از ۲۴ و ۶۰ فریم بر ثانیه نیست که به نیاز بسیاری از کاربران پاسخ خواهد داد. اما دوربین اصلی گلکسی S20 پلاس ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و از یک سنسور ساخت سونی بهره می‌برد.

گلکسی S20 پلاس

با این حال فیلم‌برداری با این رزولوشن نیازمند سنسوری حداقل با دقت ۶۴ مگاپیکسل است. همچنین می‌توانید با رزولوشن 4K با لرزشگیر دست و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز فیلم‌برداری کنید. البته هیچ نشانی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی حداقل در گلکسی S20 پلاس نیست و احتمالا این سنسور برای گلکسی S20 اولترا نگه داشته شده. با نگاهی به سخت‌افزار این گوشی نیز می‌بینید که این اولین گوشی سری S است که از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری بهره نمی‌برد. علاوه بر این گوشی جدید سامسونگ از همان حسگر اثر انگشت اولتراسونیک پیشین استفاده خواهد کرد.

گلکسی S20 پلاس

ویژگی‌های بهتر اما در نرم‌افزار گلکسی S20 پلاس مخفی شده‌اند. قابلیتی در این گوشی وجود خواهد داشت که «تک ثبت» یا «Single Take» نام دارد. با این کار می‌توانید گوشی را در جهات مختلف حرکت دهید تا به صورت خودکار به شما پیشنهاد عکس و ویدیو دهد و آن ها را ثبت کند. قابلیت بعدی «سلفی هوشمند» یا «Smart Selfie» نام دارد که گلکسی S20 پلاس به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که قصد دارید بیش از اندازه چندین شخص را در یک فریم جا بدهید یا نه. در صورت مثبت بودن جواب، گوشی به صورت خودکار به شما پیشنهاد لنز عریض‌تر را می‌دهد.

اما حالت «نگاه کارگردان» یا «Director's View» که پیش از این مطرح شده بود، در این گوشی جایی نخواهد داشت و حالت حرفه‌ای احتمالا از بخش عکاسی به ویدیو نیز سرایت کند. با تمام این اوصاف منتظر خبرهای داغ دیگر تا ۲۲ بهمن باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی