ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ارزان قیمت
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل از ماه آینده تولید انبوه آیفون ارزان قیمت جدیدی را آغاز می کند

احتمال دارد که اپل به زودی از یک آیفون جدید ارزان قیمت رونمایی کند. طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است تامین کنندگان این غول تکنولوژی آمریکایی به زودی زود (حداکثر ماه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

احتمال دارد که اپل به زودی از یک آیفون جدید ارزان قیمت رونمایی کند. طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است تامین کنندگان این غول تکنولوژی آمریکایی به زودی زود (حداکثر ماه آینده) فرایند مونتاژ یک مدل آیفون اقتصادی را آغاز خواهند کرد که بعد از آیفون SE در نوع خود اولین است.

علاوه بر این آنطور که گزارشات نشان می دهند اپل در نظر دارد از یک محصول سخت افزاری تازه در اسفندماه رونمایی کند. شایعات و پیش بینی ها در مورد عرضه قریب الوقوع یک آیفون ارزان قیمت از سال ۲۰۱۹ قوت گرفت و برخی از این ارزیابی ها را مینگ-چی کو مطرح کرده بود که سابقه درخشانی در پیش بینی عملکرد اپل دارد.

کو و بلومبرگ پیشتر گزارش داده بودند که آیفون ارزان قیمت بعدی اپل ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهد داشت و به نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز می گردد. همچنین گفته شده بود که این گوشی به چیپ A13 شرکت سازنده اش مجهز می شود که پیشتر در آیفون 11 نیز شاهد استفاده از آن بوده ایم. براساس گزارش جداگانه دیگر از بلومبرگ، اپل اخیرا از شرکای خود خواسته که به خاطر افزایش تقاضای بیشتر از حد انتظار برای آیفون 11 مقدار تولید این چیپست را بالا ببرند که به باور برخی علت اصلی می تواند به تولید انبوه آیفون 11 مربوط باشد.

اما بلومبرگ علاوه بر اشاره به ابعاد و چیپست مورد استفاده در آیفون مورد بحث اعلام نموده که دکمه هوم این گوشی مجهز به تاچ آی دی خواهد بود و خبری از فیس آی دی اپل در آن نیست. البته هنوز مشخص نیست که نام این گوشی آیفون SE 2 خواهد بود یا خیر اما روشن است که بازار مقصد برای آن کشورهای در حال توسعه خواهند بود؛ یعنی جایی که گوشی های اندرویدی اقتصادی به وفور یافت می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی