ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واکنش مدیران اپل و مایکروسافت به خبر درگذشت کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال دنیا

به دنبال انتشار خبر درگذشت کوبی برایانت ۴۱ ساله اسطوره NBA در سانحه سقوط هلیکوپتر، مدیران عرصه تکنولوژی و کسب و کار دنیا نیز در غم این فقدان با خانواده او اظهار همدردی کردند. مدیران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

به دنبال انتشار خبر درگذشت کوبی برایانت ۴۱ ساله اسطوره NBA در سانحه سقوط هلیکوپتر، مدیران عرصه تکنولوژی و کسب و کار دنیا نیز در غم این فقدان با خانواده او اظهار همدردی کردند.

مدیران اپل و مایکروسافت و همچنین سرمایه گذاران مطرح حوزه کسب و کار در پست های توییتری جداگانه ای ضمن اعلام تسلیت نسبت به این اتفاق، از اندوه خود به خاطر این اتفاق و احترامشان به میراث کوبی برایانت گفتند.

برایانت در طول دوران فعالیت خود در تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز به چهارمین ستاره پر امتیاز لیگ قهرمانی آمریکا (NBA) بدل شد و پنج دوره عنوان قهرمانی آن را به دست آورد. البته بخش اعظمی از شهرت وی به خاطر دستاوردهایش در زمین بازی است اما حضور تثبیت شده او در دنیای کسب و کار نیز در این امر بی اثر نبود.

کوبی برایانت پس از بازنشستگی از لیگ قهرمانی بسکتبال آمریکا در سال ۲۰۱۶ پیشتر با همکاری یکی از سرمایه گذاران عرصه کسب و کار به نام Jeff Stibel یک صندوق سرمایه گذاری با بودجه ۱۰۰ میلیون دلار را راه اندازی کرده بود تا از استارتاپها حمایت کند اما حضورش در دوران کسب و کار از دو سال قبل این اتفاق رقم خورد. در سال ۲۰۱۴ برایانت ۱۰ درصد از سهام نوشیدنی ورزشی BodyArmor را خریداری کرد که حالا طبق برآوردها بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

برایانت حتی زمانی در مصاحبه با شبکه CNBC اظهار داشت که امیدوار است در آینده علاوه بر موفقیت هایش در بسکتبال به خاطر سرمایه گذاری هایش در یادها بماند.

اما در میان افرادی که به خبر درگذشت کوبی برایانت در سانحه سقوط هلی کوپتر واکنش نشان دادند می توان به تیم کوک مدیرعامل اپل، استیو بالمر مدیرعامل سابق مایکروسافت و رئیس باشگاه بسکتبال لس آنجلس کلیپرز و مارک کیوبن میلیاردر کارآفرین و از شخصیت های برنامه Shark Tank اشاره کرد که با هدف شناخت ایده های جالب استارتاپی و جذب سرمایه گذار برای آنها پخش می شود.

روحت در آرامش مامبا (لقب برایانت). امید که خاطرات تو همیشگی باشد.
کلیپرز خود را در غم فقدان برایانت شریک می داند؛ شخصیتی شناخته شده در این شهر و این ورزش که با انگیزه خود الهام بخش هم تیمی ها و بازیکنان رقیبش بود. کوبی اثری جاودانه در دنیا از خود برجای گذاشت. برای خانواده، دوستان، هوادان و سازمان لیکر دعا میکنیم. دلمان برایش تنگ می شود.
خبر درگذشت برایانت برایمان جانکاه و غم انگیز بود. انسان بودن و روحیه ورزشکاری او را ستایش می کردم. او بازیکنی اصیل بود. برای خانواده، دوستان و هواداران او دعا میکنیم و فکرمان پیش آنهاست. روحش در آرامش.

کریس ساکا میزبان برنامه Shark Tank نیز در این باره گفت که کوبی درس های زیادی را بخصوص در مدیریت اشتباهات از اپرا وینفری، تیم کوک مدیرعامل اپل و مارک پارکر مدیرعامل نایک آموخته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی