ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس در محل
موبایل

سرویس جدید اپل: تعمیر آیفون در محل

اگر یکی از محصولات اپل شما دچار مشکل شود، راه حل‌های زیادی برای برطرف کردن آن وجود دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به اپل استور‌های رسمی یا مراکز تعمیر مجاز، آیفون یا دیگر محصولات خود ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

اگر یکی از محصولات اپل شما دچار مشکل شود، راه حل‌های زیادی برای برطرف کردن آن وجود دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به اپل استور‌های رسمی یا مراکز تعمیر مجاز، آیفون یا دیگر محصولات خود را تعمیر کنند. اپل اما تصمیم گرفته تا راه‌حل جدیدی برای کاربران ارائه کند: سرویس در محل که البته تنها در چند شهر آمریکا راه‌اندازی شده.

این گزینه جدید که در وب سایت اپل قابل انتخاب است، تحت شرایط خاصی یکی از تعمیرکاران مجاز را به خانه یا محل کار شما می‌فرستد تا آیفون شما را تعمیر کند. البته این نکته را فراموش نکنید که سرویس خدمات جدید اپل تنها برای آیفون بوده و مثلا آیمک را نمی‌توان این گونه تعمیر کرد.

نکته دیگر اینجاست که سرویس در محل، تنها برای بعضی از تعمیرات قابل انتخاب است و اپل هنوز تمامی مشکلات کاربران را در خانه برطرف نمی‌کند. برای مثال کاربران می‌توانند از این سرویس برای تعویض یا تعمیر نمایشگر آیفون استفاده کنند ولی نمی‌توانند باتری گوشی را تعویض کنند.

سرویس در محل

ارائه این سرویس با همکاری شرکت «Go Tech Services» میسر شده که به عنوان یکی از تعمیرکاران مجاز اپل نیز به حساب می‌آید. البته برای انتخاب گزینه سرویس در محل، تنها از خود سایت اپل باید اقدام کرد. بدین ترتیب، کاربرانی که در یکی از شهر‌های سان فرانسیسکو، لوس آنجلس، نیویورک، شیکاگو، هیوستون و دالاس هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت اپل، در بخش «زمان‌بندی تعمیر» گزینه سرویس در محل را انتخاب کنند. فراموش نکنید که مشکل شما باید در شرایطی که پیشتر گفتیم، قرار گیرد.

این اولین بار نیست که اپل گزینه سرویس در محل را برای کاربران خود فراهم می‌کند. کاربرانی که از سرویس AppleCare for Enterprise استفاده می‌کردند نیز از چنین گزینه‌ای برخوردار بودند. همچنین اپل اعلام کرده که ممکن است هزینه ایاب و ذهاب را نیز از کاربران دریافت کند. با این حال در صورتی که در یکی از شهر‌های فوق زندگی می‌کنید، می‌توانید از گزینه جدید تعمیرات اپل بهره ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

    از فردا شرکتهای اندرویدجماعت به تقلید از اپل دم در مشتریاشنشون بساتی میزنن?

مطالب پیشنهادی