ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن T8i معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و عمودی

کانن از جدیدترین دوربین DSLR خود با نام کانن T8i (یا EOS 850D) رونمایی کرد. این محصول از قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار چهره و چشم و فیلمبرداری 4K برخوردار بوده و از ویدیوی عمودی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

کانن از جدیدترین دوربین DSLR خود با نام کانن T8i (یا EOS 850D) رونمایی کرد. این محصول از قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار چهره و چشم و فیلمبرداری 4K برخوردار بوده و از ویدیوی عمودی پشتیبانی می کند.

کانن T8i از برخی جهات به کانن T7i شباهت دارد. این دوربین از حسگر APS-C CMOS با رزولوشن 24 پیکسل، سنسور فوکوس خودکار 45 نقطه ای (متقاطع)، تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel در نمای زنده (Live View) و نمایشگر 3 اینچی لمسی چرخنده با دقت نمایش 1.04 میلیون نقطه بهره می برد.

کانن T8i

از مهم ترین تغییرات این مدل می توان به بهره مندی از پردازنده جدید DIGIC 8، توانایی عکاسی متوالی با سرعت 7 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری 4K با نرخ 24 فریم بر ثانیه، فوکوس خودکار تشخیص چشم در نمای زنده و سنسور سنجش 200 هزار پیکسلی RGB+IR اشاره کرد که فوکوس خودکار تشخیص چشم را حین عکاسی از طریق منظره یاب اپتیکال امکان پذیر می کند.

به عبارت دیگر دوربین کانن T8i برخی ویژگی های دوربین پیشرفته‌تر کانن 90D را  نیز به ارث برده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین یاد شده می توان به تعبیه دکمه AF-ON و همچنین پشتیبانی از فیلمبرداری عمودی اشاره کرد. سازنده جزئیات این قابلیت را فاش نکرد و تنها به قابلیت فیلمبرداری در حالت عمودی و امکان پخش فایل خروجی در سیستم عامل های اندروید و iOS اشاره کرد.

به گفته سازنده قابلیت فیلمبرداری عمودی دوربین کانن T8i «برای تهیه ویدیو بلاگ یا ولاگ (Vlog)، آپلود محتوا در شبکه های اجتماعی و وب سرویس ها و همچنین ثبت ارزشمندترین لحظات زندگی روزمره، ایده آل است.»

دوربین کانن T8i با قیمت 750 دلار (فقط برای بدنه) و 900 دلار به صورت کیت همراه با لنز 55-18 میلیمتری STM با گشودگی دیافراگم f/4-5.6 در ایالات متحده به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی