ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زبان طراحی گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

سامسونگ: گلکسی زد فلیپ ترکیبی از نوآوری و مد است

گلکسی زد فلیپ به عنوان نسل دوم گوشی تاشوی سامسونگ تفاوت‌هایی اساسی با نسل اول یعنی گلکسی فولد دارد. سامسونگ برای طراحی این گوشی نوع نگاه خود به گوشی تاشو و به طبع آن زبان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

گلکسی زد فلیپ به عنوان نسل دوم گوشی تاشوی سامسونگ تفاوت‌هایی اساسی با نسل اول یعنی گلکسی فولد دارد. سامسونگ برای طراحی این گوشی نوع نگاه خود به گوشی تاشو و به طبع آن زبان طراحی این مدل ها را تغییر داده است.

اولویت اصلی کره ای ها در طراحی گلکسی فولد ارائه نمایشگری بزرگ در فرم فاکتوری کوچک بود اما فلیپ در جهتی کاملا متضاد قرار داشته و حاصل اولویت دادن به استایل و فشن در طراحی محصول است. سامسونگ برای یافتن بهترین ابعاد گوشی حین قرار گرفتن در دست یا جیب بارها و بارها طرح های مختلف را آزمایش کرد.

هرچند گلکسی زد فلیپ محصولی ایده آل برای گیک ها است اما این مساله نباید مانع پیاده سازی عناصر فشن در آن می شد. سامسونگ با همین هدف تولید نسخه ای ویژه از این گوشی تاشو را به برند لوکس «تام براون» سپرد که در آن روی بدنه نقره ای دستگاه رنگ های آبی، سفید و قرمز به عنوان امضای تام براون خودنمایی می کند.

زبان طراحی گلکسی زد فلیپ

زمانی که گوشی بسته است مثل قدیم ها می توان از طریق نمایشگر کوچک روی بدنه ساعت، سطح باتری و نوتیفیکشن ها را چک کرد. هرچند این صفحه به زحمت از ماژول دوربین بزرگتر است اما به کمک آن می توان از طریق دوربین اصلی عکس سلفی گرفت.

مهندسان حین بررسی طرح های مختلف لولا برای گلکسی زد فلیپ، روش جدیدی را برای استفاده از گوشی تاشو پیدا کردند. در این روش کاربر با تنظیم لولا روی یک درجه خاص برای تماشای ویدیو یا مکالمه تصویری نیازی به در دست گرفتن گوشی ندارد.

از نظر کمپانی سازنده زبان طراحی گلکسی زد فلیپ پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد؛ از اینرو در آینده نیز به یافتن راه های تازه برای غنی تر ساختن سری گلکسی زد و ایجاد تجارب جدید بر پایه طراحی تاشو ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی