ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MWC 2020
تکنولوژی

نگاهی به وضعیت دنیای موبایل بدون MWC؛ گوشی‌ها چه زمانی معرفی می‌شوند؟

در پی لغو برگزاری MWC امسال به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل دنیا، اغلب کمپانی ها برنامه هایشان برای معرفی موبایل های جدید را به تاریخ های دیگری موکول کرده اند. سامسونگ یکی از معدود شرکت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۶

در پی لغو برگزاری MWC امسال به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل دنیا، اغلب کمپانی ها برنامه هایشان برای معرفی موبایل های جدید را به تاریخ های دیگری موکول کرده اند.

سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی بود که معرفی پرچمدارهای جدیدش را به MWC 2020 موکول نکرد و احتمالا از این تصمیم خوشحال است چرا که اغلب کمپانی های دیگر از جمله سونی، شیائومی و ال‌جی ناچار به تعویق رونمایی از محصولاتشان شده اند. در ادامه تاریخ جدید معرفی این محصولات را مرور کرده ایم.

سونی اکسپریا ۱.۱ و ۵ پلاس  

گوشی های جدید سونی با عنوان اکسپریا ۱.۱ و ۵ پلاس پنجم اسفندماه به جای کنگره جهانی موبایل از طریق استریم زنده رونمایی خواهند شد. هر دو مدل احتمالا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و فیلمبرداری 8K HDR از راه می رسند. اکسپریا ۱.۱ پنل 4K HDR خواهد داشت اما مدل بزرگتر با نمایشگر ۶.۶ اینچی به رزولوشنی پایین تر بسنده می کند. اکسپریا ۹ هم احتمالا به عنوان میان رده جدید به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و مودم 5G مجهز خواهد شد.

MWC 2020
رندر اکسپریا ۵ پلاس

اوپو فایند X2

تاریخ معرفی فایند X2 از هفته آتی به تاریخی نامعلوم در ماه مارس موکول شده که از اواسط اسفند تا فروردین را در برمی گیرد. انتظار می رود این گوشی قدرتمند با اسنپدراگون ۸۶۵، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۶۵ واتی همراه شود.

ریلمی X50 Pro 5G

این گوشی هم با پنل ۹۰ هرتزی، سازگاری با شبکه 5G، شارژ سریع ۶۵ واتی و قیمت مقرون به صرفه حرف های زیادی برای گفتن دارد و قرار است پنجم اسفندماه از طریق رویدادی ویدیویی پرده برداری شود.

در ادامه به مرور موبایل هایی پرداخته ایم که قرار بود در MWC 2020 معرفی شوند اما رونمایی آنها تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است. 

ال‌جی G60 و V60

کره‌ای ها در MWC قصد رونمایی از V60 ThinQ با ابزاری جانبی برای تبدیل آن به گوشی با نمایشگر دوگانه را داشتند. این موبایل سازگار با شبکه 5G با تمرکز بر بازارهای اروپای غربی و آمریکا طراحی شده اما مدل G9 با قیمت کمتر به بازارهای اقتصادی تر راه پیدا خواهد کرد. ال جی بدون اشاره به تاریخی مشخص اعلام کرده که این دو گوشی را به زودی و طی رویدادهایی جداگانه آنها را معرفی می کند.

MWC 2020
رندر ال‌جی G9

نوکیا 

برنامه های HMD برای MWC هم به رویدادهای ویدیویی موکول شده که طی آنها به فناوری های جدید در حوزه 5G پرداخته می شود. جدای از این موارد به معرفی دستگاه جدیدی اشاره نشده هرچند به نظر نوکیا ۵.۲ در همین روزها به نمایش گذاشته خواهد شد.

ویوو Apex 2020

کمپانی چینی خود را برای معرفی گوشی مفهومی Apex 2020 آماده می کرد اما تعطیلی MWC بساطشان را به هم ریخت. اطلاعات چندانی درباره این دستگاه ارائه نشده اما نسخه ۲۰۱۹ آن یکی از اولین مدل های بدون حفره دنیا بود. بعید نیست این کمپانی ششم اسفند از iQOO 3 در هند رونمایی کند.

هواوی میت Xs

شایعات بسیاری در مورد نسخه دوم گوشی تاشوی هواوی میت ایکس به گوشی می رسید و انتظار می رفت که در بارسلون و در کنار تبلت ها، لپ‌تاپ ها و دیگر محصولات جدید هواوی شاهد رونمایی از آن با چیپست کرین ۹۹۰ باشیم. هواوی هنوز برنامه جدید خود پس از لغو MWC 2020 را اعلام نکرده است.

TCL و آلکاتل

TCL قصد عرضه گوشی های جدید تحت برند خودش و همچنین مدل های دیگری با لوگوی آلکاتل را دارد. کمپانی مذکور ابتدا قصد داشت با صرف نظر از کنفرانس مطبوعاتی تنها این موبایل را MWC به نمایش بگذارد اما پس از کنسل شدن هنوز برنامه جدیدش را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hakhamaneshs
    hakhamaneshs | ۱ اسفند ۱۳۹۸

    فقط نوکیا 5.2 و 8.2

مطالب پیشنهادی