ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی سرویس زیلینک؛ اضافه کردن بی نهایت لینک به اینستاگرام

همانطور که احتمالا می‌دانید اضافه کردن چند لینک به اینستاگرام امکان پذیر نیست. برای این کار باید از سرویس‌های مختلفی استفاده کرد. چندی پیش توسعه دهنده افزونه‌هایی همچون فونت‌آرا و فونت ایران خبر از عرضه سرویس جدیدی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

همانطور که احتمالا می‌دانید اضافه کردن چند لینک به اینستاگرام امکان پذیر نیست. برای این کار باید از سرویس‌های مختلفی استفاده کرد. چندی پیش توسعه دهنده افزونه‌هایی همچون فونت‌آرا و فونت ایران خبر از عرضه سرویس جدیدی به نام زیلینک داده که با استفاده از آن می‌توانید به جای یک لینک، بی نهایت لینک به اینستاگرام خود اضافه کنید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی این سرویس بپردازیم و با نحوه کار آن آشنا شویم. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که محدودیت اینستاگرام را نمی‌پسندید این مطلب را از دست ندهید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که زیلینک فقط یک سرویس برای افزودن لینک نیست و با استفاده از آن می‌توانید همه لینک‌های مربوط به خودتان را طبقه بندی کنید. با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید اضافه کردن چند لینک به اینستاگرام امکان پذیر نیست و برای این که بتوانید اطلاعات مختلفی از خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید، باید از سرویس‌های مختلف استفاده کنید. زیلینک یکی از همین سرویس‌هاست. این سرویس کاملا ایرانی، به شما اجازه می‌دهد که یک پنل زیبا برای خود داشته باشید و اطلاعات خود را به آن اضافه کنید.

زیلینک امکانات تحسین برانگیزی دارد که تنها به رابط کاربری ساده آن ختم نمی‌شود. امکان درج پیام‌رسان، وبسایت، موقعیت مکانی یا لوکیشن و همچنین افزودن تصویر از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. از طرفی آزادی در چیدمان و پشتیبانی رنگی و طبقه بندی قابل توجه از ویژگی‌های تحسین برانگیز زیلینک محسوب می‌شود.

برای استفاده از زیلینک ابتدا باید وارد وبسایت آن شده و سپس ثبت نام کنید. با درج نام و نام خانوادگی و همچنین انتخاب یک رمز عبور به راحتی صاحب زیلینک خواهید شد. البته لازم به ذکر است که برای ثبت نام می‌توانید از حساب کاربری گوگل خود نیز استفاده کنید. موضوعی که کمک می‌کند تا تنها با دو کلیک در زیلینک صاحب حساب کاربری شوید.

پس از ایجاد حساب کاربری، زیلینک از شما می‌خواهد که برای حساب خود یک تصویر انتخاب کنید. به محض انتخاب تصویر شما قادرید همه چیدمان و نحوه نمایش صفحه به دیگران را نیز مشاهده کنید. پس از ایجاد لینک‌های مختلف اعم از لوکیشن، تصویر، لینک‌ها و همچنین افزودن شماره تماس و ایمیل، می‌توانید صاحب یک لینک شوید. لینک یاد شده آدرسی است که با استفاده از آن دیگران قادر به دسترسی به صفحه شما خواهند بود.

زیلینک تقریبا همه کار‌ها را برای کاربر آسان کرده. شما می‌توانید به هر تعداد که می‌خواهید به حساب خود لینک اضافه کنید. این لینک‌ها می‌توانند در گروه‌های مختلفی طبقه بندی شوند. این اتفاق باعث می‌شود که پروفایل ظاهری آراسته داشته باشد. هر کدام از گروه بندی‌ها دارای یک تیتر خواهند بود تا طبقه بندی‌ها به بهترین شکل انجام شوند.

استفاده از رنگ‌های مناسب و رابط کاربری بسیار خوب از دیگر نکات مثبت زیلینک محسوب می‌شود. شما حتی این امکان را دارید تا بعد از درج لینک‌ها و گروه‌های مختلف در حساب خود، آن‌ها را با توجه به نیازتان جا به جا کنید. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این سرویس به خوبی از سرویس‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

البته در لحظه نگارش این مطلب، پشتیبانی از پیام رسان‌های زیلینک تنها برای تلگرام و واتساپ بود و برای بخش شبکه‌های اجتماعی هنوز امکان افزودن مجزا همراه با آیکون وجود نداشت. اما به نظر می‌رسد که به زودی این ویژگی‌ها همراه با امکان درج سوالات متداول و همچنین امکان درج تصاویر (مانند عکسی که در بالا قابل مشاهده است) امکان پذیر خواهد شد.

به طور کلی می‌توان گفت زیلینک می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که قصد دارند بیشتر از یک لینک در اینستاگرام خود قرار دهند. این موضوع می‌تواند برای افرادی که قصد دارند ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند بسیار مفید و مثمر ثمر باشد. ارائه لینک‌های مختلف برای پرداخت و بررسی سفارشات و همچنین تماشای محصولات بیشتر.

زیلینک با رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشد که قصد دارند یک حساب کاربری جمع و جور شامل لینک‌های مهم کاری و غیر کاری برای خود بسازند و لینک آن را در اختیار دیگران قرار دهند. یکی از بهترین مزیت‌های زیلینک این است که شما پس از ایجاد حساب کاربری مد نظر خود، می‌توانید با زدن یک دکمه از زیلینک به طور مستقیم به بخشی بروید که باید لینک مد نظر خود را به حساب کاربری خود در اینستاگرام بیافزایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir DuDu
    Amir DuDu | ۷ اسفند ۱۳۹۸

    ایده خوبی بود

مطالب پیشنهادی