ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موج تعدیل پلتفرم‌های حوزه گردشگری به اسنپ تریپ رسید

بعد از تعدیل نیرو در مجموعه‌های فروش بلیت آنلاین سفر نظیر علی بابا و الی‌گشت، حالا نوبت به اسنپ تریپ رسیده که تعدیل نیرو انجام دهد و بر اساس بیانیه خبری که این مجموعه منتشر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۳

بعد از تعدیل نیرو در مجموعه‌های فروش بلیت آنلاین سفر نظیر علی بابا و الی‌گشت، حالا نوبت به اسنپ تریپ رسیده که تعدیل نیرو انجام دهد و بر اساس بیانیه خبری که این مجموعه منتشر کرده، با ۳۴ نفر از همکاران خود خداحافظی کرده است.

چندی پیش بود که شایعه‌ای مبنی بر تعدیل نیروی گسترده در گروه اسنپ منتشر شد و بعد از آنکه اسنپ‌فود رسما اعلام کرد با عده‌ای از همکاران خود تمدید قرارداد نخواهد داشت، حالا دیگر بازیگر این مجموعه یعنی اسنپ‌تریپ طی یک بیانیه خبری اعلام کرده که شرایط سخت کنونی باعث شده تا مجبور بشوند با چند نفر از پرسنل خود قطع همکاری کنند.

در این بیانیه ضمن تاکید بر اینکه صنعت گردشگری در سراسر جهان از جمله ایران شرایط سختی را تجربه می‌کند، اذعان شده که اسنپ‌تریپ به همین علت دچار چالش‌هایی شده است و برای برون رفت از این شرایط مجبور شده تا کمترین هزینه گذر را بر همکاران خود محتمل شود اما در هر حال ناگزیر شده‌اند تا در شروع سال جدید با ۳۴ نفر قطع همکاری کنند:

«قطعا این تصمیم، خسارت‌های ناشی از این شرایط را جبران نخواهد کرد. جدا شدن هر یک از اعضای تیم اسنپ‌‎تریپ برای ما دشوار است. با توجه به شرایط موجود، حقوق فروردین به عزیزانی که با آن‌ها قطع همکاری شده است پرداخت خواهد شد تا شاید به عبور از این شرایط کمکی هر چند ناچیز کرده باشیم. اسنپ‌تریپ در طی ۴ سال فعالیت خود شرایط مختلفی را پشت سر گذاشته است؛ اما همواره سعی ما بر این بوده که به ارزش‌آفرینی در حوزه گردشگری ادامه دهیم و بهترین خدمات را به مشتریان‌مان ارائه کنیم.»

اسنپ‌تریپ در این بیانیه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آمدن روزهای روشن، گفته که باید در کنار هم و با همکاری یکدیگر به شرایطی برسیم که برای کسب‌وکارها بهتر باشد.

گفتنیست این سومین تعدیل یک گروه فعال آنلاین در حوزه گردشگری است و شنیده‌ها حکایت از این دارد بازیگران دیگر این حوزه نیز حال و روز چندان مساعدی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

    از اینکه اسنپ ضعیف شه و آسیب ببینه خوشحالم ?

مطالب پیشنهادی