ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی بخش‌های گوشی، دوربین و سرگرمی خانگی را ادغام کرد

سونی به دنبال ایجاد تغییر و تحولات اساسی در برخی قسمت هاست و به همین منظور بخش های موبایل، دوربین و سرگرمی خانگی را در هم ادغام می کند. از اول آوریل این سه بخش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سونی به دنبال ایجاد تغییر و تحولات اساسی در برخی قسمت هاست و به همین منظور بخش های موبایل، دوربین و سرگرمی خانگی را در هم ادغام می کند. از اول آوریل این سه بخش تحت نام «Sony Electronics Corporation» فعالیت خواهند کرد.

پس از اجرا شدن این تصمیم، بخش های موبایل، دوربین، تلویزیون و تجهیزات صوتی خانگی سونی تحت کنترل یک کمپانی فعالیت می کنند. هدف از این ادغام برقراری هماهنگی بهتر میان محصولات مرتبط، بهینه سازی ساختار درونی شرکت و حضور قوی تر در میدان رقابت اعلام شده است.

سونی بخش‌های گوشی، دوربین و سرگرمی خانگی را ادغام کرد

همچنین تمامی فعالیت های بخش های فروش جهانی و مارکتینگ، تولید، لجستیک، خرید و مهندسی بخش های یاد شده جهت حضور قدرتمندتر و افزایش سودآوری با هم ترکیب می شوند.

«سونی اینتراکتیو انترتینمنت» (Sony Interactive Entertainment) که وظیفه تولید کنسول پلی استیشن و توسعه بازی ها را بر عهده دارد، تنها بخشی است که همچنان به شکل مستقل به فعالیت ادامه می دهد. این موضوع به دلیل عملکرد بسیار خوب این قسمت در سال های اخیر بوده است.

بخش های سنسور تصویر و تجهیزات حرفه ای سونی که شامل دوربین های استودیویی، تجهیزات پخش و غیره می شود، نیز همچنان به شکل مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. کسب و کارهای دیگر سونی یعنی بخش های موزیک و فیلم، پزشکی و مالی نیز شامل این تصمیم نمی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی