ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد AKG N400
تکنولوژی

ایرباد AKG N400 با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی شد

ایربادهای موجود در بازار باید با یک محصول جدید، یعنی ایرباد AKG N400 رقابت کنند. این ایرباد از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد و قیمتی نزدیک به 190 دلار دارد. استفاده از قابلیت حذف ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

ایربادهای موجود در بازار باید با یک محصول جدید، یعنی ایرباد AKG N400 رقابت کنند. این ایرباد از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد و قیمتی نزدیک به 190 دلار دارد.

استفاده از قابلیت حذف نویز فعال در این ایرباد AKG، کیفیت صوتی آن را بهبود می‌دهد. این ایرباد در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین می‌توان بدون نگرانی با آن ورزش کرد. بر اساس اطلاعات رسمی، ایرباد AKG N400 تا 6 ساعت شارژدهی دارد، البته با فعال کردن ویژگی حذف نویز، شارژدهی آن به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

کیس این ایرباد مانند اکثر ایربادهای موجود در بازار، به باتری مجهز شده و می‌تواند تا 6 ساعت به شارژدهی این محصول AKG اضافه کند. این ایرباد قادر به پشتیبانی از دستیارهای صوتی بیکسبی، سیری و گوگل اسیستنت است. با استفاده از ایرباد راست، می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد و همچنین صدا را تنظیم کرد.

ایرباد AKG N400

سامسونگ به عنوان مالک AKG، این ایرباد جدید را در کره جنوبی معرفی کرده، اما به احتمال زیاد در بازار جهانی برای فروش عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نزدیک به 190 دلار است و می‌توان آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سرمه‌ای سفارش داد.

از رقیبان این ایرباد در بازار می‌توان به سامسونگ گلکسی بادز پلاس و ایرپاد اپل اشاره کرد. این دو هدفون فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند و انتظار می‌رود کیفیت صوتی پایین‌تری در مقایسه با ایرباد AKG داشته باشند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی بادز پلاس و ایرپاد اپل قیمتی کمتری در مقایسه با AKG N400 دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afg
    afg | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹

    این ک همون ارباد سامسونگ خخخ akg خود سامی خریده

مطالب پیشنهادی