ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین تلویزیون اولد هواوی با نام ویژن X65 معرفی شد

شب گذشته اولین تلویزیون اولد هواوی به نام ویژن X65 رونمایی شد؛ محصولی با یک پنل ۶۵ اینچی اولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی. البته در فهرست امکانات و قابلیت های این تلویزیون HDR نیز دیده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

شب گذشته اولین تلویزیون اولد هواوی به نام ویژن X65 رونمایی شد؛ محصولی با یک پنل ۶۵ اینچی اولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی.

البته در فهرست امکانات و قابلیت های این تلویزیون HDR نیز دیده می شود و هواوی وعده داده که سطح روشنایی این پنل تا هزار نیت هم بالا می رود. این غول تکنولوژی چینی مدعی شده ویژن X65 بزرگترین نمایشگر موجود در بازار جهانی است که گواهی مراقبت چشم TUV Rheinland آلمان را دریافت کرده است. اولین تلویزیون اولد هواوی همچنین برای آنکه بهترین تجربه تماشا را در اختیار کاربرانش قرار دهد به ۱۴ اسپیکر  قدرتمند با خروجی ۷۵ واتی مجهز شده است.

هواوی نوعی مکانیزم دوربین پاپ آپ را هم در بخش بالایی پنل ویژن X65 تعبیه کرده که دربرگیرنده یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی با زاویه اولترا واید است  و در تماس های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور از چیپست Hi3559C های سیلیکون بهره می گیرد که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز است و دارای پردازنده عصبی اختصاصی است.

اولین تلویزیون اولد هواوی

این دوربین همچنین قابلیت تشخیص ژست های حرکتی برای کنترل صدا و تصویر را دارد و میتواند حرکات انسانی را تشخیص دهد.

حالا که حرف از پردازنده این تلویزیون به میان آمد شاید بد نباشد اشاره ای به چیپ سفارشی سازی شده Honghu 898 داشته باشید که مشخصا برای نمایشگرهای اولد طراحی شده و با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی کیفیت تصویر تلویزیون ها را بهبود می دهد. این چیپست که در تازه ترین تلویزیون اولد هواوی نیز نصب شده شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت تعیین شده برای ویژن X65 هواوی برابر با ۳۵۰۰ دلار است و دریافت پیش سفارش برای آن از همین امروز در چین آغاز می شود. هواوی در کنار این محصول نسخه به روز شده ای از تلویزیون های قدیمی ویژن خود به نام ویژن V55i را هم معرفی کرد که قرار است با قیمت ۵۴۰ دلار به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    مشخصات عالییی،،، ولی قیمت فوق العاده بالا،، یعنی راحت راحت حداقل حداقل ۴۰ ۵۰ میلیون قیمت،،، فوق العاده بالا برای یک تلویزیون ۶۵ اینچی،،، چه خبرتونه،،، چه خبرتووووونهههههخ

مطالب پیشنهادی