ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدارهای ارزان در دوران کرونا مهم‌تر از موبایل‌های تاشو و گران‌قیمت هستند

هر سال در این موقع معمولاً شاهد ورود گوشی های پرچمدار و پر زرق و برق به بازار هستیم، ولی امسال با بقیه سال ها فرق می کند؛ چراکه به نظر می‌رسد ویروس کرونا زمانبندی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

هر سال در این موقع معمولاً شاهد ورود گوشی های پرچمدار و پر زرق و برق به بازار هستیم، ولی امسال با بقیه سال ها فرق می کند؛ چراکه به نظر می‌رسد ویروس کرونا زمانبندی عرضه گوشی‌ها را بر هم زده است.

همین عامل باعث شده تا آیفون ارزان و وان پلاس ۸ نسبت به گوشی های گران قیمت و تاشو برای مصرف کنندگان اهمیت بیشتری پیدا کنند. شایعات از معرفی این دو گوشی در هفته جاری خبر می دهند که زمان بسیار مناسبی خواهد بود. شیوع کرونا بسیاری را بیکار کرده و نقدینگی را کاهش داده است. حالا گوشی هایی که سخت افزار قدرتمند را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کنند، اهمیت پیدا کرده اند.

آیفون ۹

میان‌رده جدید اپل و وان پلاس ۸ چنین خصوصیاتی دارند؛ آیفون جدید قابلیت های ضروری را با قیمت پایین ارائه می کند و وان پلاس نیز با وان پلاس ۸ به دنبال عرضه یک پرچمدار مقرون به صرفه واقعی با پشتیبانی از شبکه 5G بوده است.

آیفون جدید که احتمالاً آیفون 9 یا SE 2 نام خواهد گرفت، تاچ آیدی، چیپست قدرتمند A13 و دسترسی به سیستم عامل iOS را در قالب یک گوشی با نمایشگر ۴.۷ اینچی ارائه می کند و اگر قیمتش نزدیک به ۴۰۰ دلار باشد، نیاز کاربرانی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه ولی جدید هستند را رفع می کند. این گوشی مخصوصاً برای کسانی که می خواهند تا پایان دوران کرونا و بهبود شرایط اقتصادی یک گوشی کار راه انداز داشته باشند، گزینه مناسبی خواهد بود.

وان پلاس ۸

اگر وان پلاس ۸ از نسل قبلی یعنی وان پلاس 7T که هنگام عرضه ۵۹۹ دلار بود، قیمت کمتری داشته باشد، لقب اولین پرچمدار مقرون به صرفه سال ۲۰۲۰ را از آن خود می کند. شایعات از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خبر می دهند و این یعنی با گوشی قدرتمندی طرف هستیم که شانه به شانه پرچمداران دیگر می ایستد.

گفته می شود وان پلاس ۸ از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند که در این صورت لقب ارزان ترین گوشی 5G دنیا را به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی