ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فلیپ 5G به زودی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی معرفی می‌شود

سامسونگ اواخر بهمن ماه سال قبل از گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی S20 رونمایی کرد. با اینکه مدل 5G سری گلکسی S20 در برخی کشورها به بازار عرضه شده، اما گلکسی زد فلیپ تنها ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

سامسونگ اواخر بهمن ماه سال قبل از گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی S20 رونمایی کرد. با اینکه مدل 5G سری گلکسی S20 در برخی کشورها به بازار عرضه شده، اما گلکسی زد فلیپ تنها در مدل LTE روانه بازار شده است. حال گزارش جدیدی منتشر شده که از معرفی گلکسی زد فلیپ 5G در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش جدید سایت Sammobile، مدل پایه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت و از این لحاظ شبیه مدل LTE خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده که در حال حاضر خبری از توسعه مدل‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی نیست. از آنجا که امکان ارتقاء ظرفیت حافظه داخلی این گوشی با کارت حافظ وجود ندارد، عرضه مدل ۵۱۲ گیگابایتی می‌توانست فکر خوبی باشد.

گلکسی زد فلیپ

در ادامه گزارش یاد شده آمده که مدل بین المللی گلکسی زد فلیپ 5G شماره مدل «SM-F707B» را دارد و مدلی که قرار است در کره جنوبی به بازار عرضه شود، شماره مدل «SM-F707N» را خواهد داشت. شماره مدل «SM-xxxB» معمولاً مختص آن دسته از گوشی‌های 5G است که در اروپا و بازارهای دیگر مثل استرالیا روانه بازار می‌شوند.

اینکه مدل 5G گلکسی Z فلیپ در کدام کشورها به بازار عرضه می‌شود، در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و عرضه آن در ایالات متحده نیز معلوم نیست.

گلکسی Z فلیپ 5G به احتمال زیاد به چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد. البته ممکن است سامسونگ برای پائین نگه داشتن هزینه تولید، تنها به اضافه کردن مودم 5G اختصاصی به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بسنده کند. شایعه شده گلکسی فولد ۲ نیز از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار بوده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی