ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محیط اداری
تکنولوژی

اگر دلتنگ صدای محیط اداری هستید، این شبیه‌ساز برای شما ساخته شده

یکی از مشکلاتی که اکثر کارمندان با دورکاری و دوران قرنطینه دارند، دل تنگی برای محیط کار و سر و صداهایی است که در حین کار کردن می‌شنوند. به همین دلیل بسیاری از وب سایت‌های ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

یکی از مشکلاتی که اکثر کارمندان با دورکاری و دوران قرنطینه دارند، دل تنگی برای محیط کار و سر و صداهایی است که در حین کار کردن می‌شنوند. به همین دلیل بسیاری از وب سایت‌های آنلاین قصد دارند محیط اداری را برای کارمندان دورکار تداعی کنند. یکی از بهترین این وب سایت‌ها از زیر دست مهندسین آلمانی بیرون آمده و شاید ظریف‌ترین شبیه‌سازی محیط‌های اداری باشد.

البته سوال اصلی اینجاست که چرا باید به شبیه‌سازهای محیط اداری نیاز داشته باشیم؟ همانطور که می‌دانید استفاده از برنامه‌های دورکاری مانند مایکروسافت تیمز و Slack در پی خانه نشینی کارمندان افزایش داشته است، البته با وجود این که این برنامه‌ها کمک می‌کنند تا با همکارانتان در ارتباط باشید، نمی‌توانند کارایی کار تیمی شما را افزایش دهند. صداهایی که در یک محیط اداری به گوش می‌رسد، می‌تواند پس‌زمینه ۸ ساعت از زندگی روزانه شما را تشکیل دهند و به همین دلیل بی دلیل نیست اگر در نبود این صداها، تمرکز لازم را نداشته باشید.

محیط اداری

وب سایت «I Miss The Office» یا «من دلتنگ شرکت هستم» راه‌‌حلی خاص برای یک مشکل به خصوص را ارائه می‌کند. به محض ورود به این وب سایت با نمایی از یک شرکت مدرن کوچک مواجه می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد بخش‌های مختلف آن را کنترل و صداهای روتین را پخش کنید. این طراحی ۳ بعد به قدری ظریف کار شده که به شما این امکان را می‌دهد تعداد افراد حاضر در شرکت را نیز انتخاب کنید تا صداها را بر اساس تعداد همکارانتان تنظیم کند.

یکی از صداهایی که در اکثر محیط‌های اداری شنیده می‌شود، صدای بعضا روی اعصاب سیستم تهویه هواست. توسعه‌دهندگان خلاق این وب سایت حتی این صدا را نیز در شبیه‌ساز خود قرار دادند تا اگر به هر دلیلی اعصابتان از سکوت خانه به هم ریخته بود، بتوانید به صدای دستگاه تهویه هوا نیز گوشی بدهید. این وب سایت تعاملی به شما اجازه می‌دهد با کلیک روی اشیا و حتی اشخاص (دایره‌های رنگی متحرک) صداهای مخصوص به هر بخش را نیز پخش کنید.

مثلا اگر به اتاق جلسه بروید، صدای کمتری به گوشتان می‌رسد و اگر روی دستگاه آب سردکن کلیک کنید، طبیعتا صدای آب سردکن محبوبتان در شرکت را برای شما تداعی می‌کند. البته اگر حوصله ندارید با بخش‌های مختلف این وب سایت تعامل کنید، می‌توانید از همان ابتدا تعداد همکارانتان را انتخاب کنید و با کلیک روی دکمه پخش (پایین سمت چپ) صدای یک محیط اداری را بشنوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pylordvader
    pylordvader | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    کلا یک کار بد تو محیط درس و اداره !!! اخه کدام ادم عاقلی دلش برای کار و درس خواندن تنگ می شود ?

مطالب پیشنهادی