ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ آپدیت نرم‌افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20 اولترا را منتشر کرد

سامسونگ انتشار به روزرسانی نرم افزاری برای رفع مشکل سبز شدن نمایشگر در گلکسی اس ۲۰ اولترا را آغاز کرده است. این آپدیت در حال حاضر در آلمان منتشر شده و در روزهای آینده برای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

سامسونگ انتشار به روزرسانی نرم افزاری برای رفع مشکل سبز شدن نمایشگر در گلکسی اس ۲۰ اولترا را آغاز کرده است. این آپدیت در حال حاضر در آلمان منتشر شده و در روزهای آینده برای کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت یاد شده با نسخه فرم ور «G98xBXXU1ATD3» مشکل ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر گلکسی اس 20 اولترا را برطرف می‌کند. این باگ زمانی که روشنایی صفحه روی درصد بسیار کمی قرار دارد، با تنظیم خودکار نرخ رفرش از ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز ظاهر می‌شود و دلایل آن دمای بالای دستگاه، شارژ کم و باز کردن اپ‌هایی مثل نقشه گوگل یا برنامه دوربین که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کنند، اعلام شده است.

انتشار آپدیت برطرف کننده باگ سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا

این مشکل عمدتاً در بین کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا دیده شده بود ولی سامسونگ در به روز رسانی جدید این مشکل را در گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس هم رفع کرده است.

سامسونگ در توضیحات آپدیت به غیر از رفع شدن باگ سبز شدن نمایشگر، به باگ‌های دیگری که این آپدیت رفع می‌کند و یا قابلیت‌های جدیدی که به گوشی اضافه می‌کند، اشاره نکرده‌ای است. آپدیت قبلی که برای خانواده گلکسی اس ۲۰ منتشر شده بود، علاوه بر مشکل سبز کردن نمایشگر، سرعت شارژ فوق سریع گلکسی اس ۲۰ اولترا را نیز کم کرده بود. در حال حاضر معلوم نیست آپدیت جدید این باگ را هم رفع کرده یا نه. این مورد با آزمایش مشخص خواهد شد.

همانطور که گفته شد این آپدیت فعلاً فقط در آلمان منتشر شده، ولی انتظار می‌رود در چند روز آینده نوتیفیکیشن آن برای کاربران کشورهای دیگر نیز نمایش داده شود. می‌توان آمدن آپدیت را به شکل دستی هم چک کرد. برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات گوشی رفته و Software update را انتخاب کرد. اگر آپدیت آمده باشد باید روی Download and install ضربه زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خوبه همین امشب اپذیت میکنم .. تو خواب

  • ℳԊT
    ℳԊT | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    نیس الان ما همه مون گلکسی اس ۲۰ اولترا داریم ، الان این خبر برامون خیلی مهم بود ?

    ی چیزی بزارید به درد مردم بخوره

    • نیما
      نیما | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

      برای منم مهم نیست من که S10+ دارم?

مطالب پیشنهادی