ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین های کانن
نرم افزار و اپلیکیشن

امکان استفاده از دوربین های کانن در ویدیو کنفرانس ها فراهم شد

از آنجا که وبکم اغلب پی سی ها کیفیت چندان بالایی ندارد و استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن هایی نظیر زوم، اسکایپ و گوگل میت هم به خاطر قرنطینه خانگی این روزها زیاد شده، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

از آنجا که وبکم اغلب پی سی ها کیفیت چندان بالایی ندارد و استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن هایی نظیر زوم، اسکایپ و گوگل میت هم به خاطر قرنطینه خانگی این روزها زیاد شده، شرکت کانن یک آپدیت نرم افزاری برای استفاده از دوربین هایش به عنوان وبکم پی سی منتشر کرده.

طبق اعلام این شرکت دارندگان دوربین های DSLR یا پاور شات آن میتوانند با دریافت بتای آپدیت جدید آن به نام EOS Webcam Utility برای ویندوز ۱۰، کلیه مدل هایی که در ادامه نامشان را می گوییم را از طریق کابل USB به کامپیوتر خود متصل کرده و به عنوان وبکم پی سی در جلسات مجازی خود به کار ببرند و خبر خوب آنکه استفاده از این قابلیت در کلیه سرویس های بزرگ ویدیو کنفرانس میسر است.

دوربین های کانن

کانن در بیانیه خبری خود در این باره آورده است:

این نرم افزار نسخه بتا که توسط توسعه دهندگان نرم افزاری کانن ساخته شده به کاربران کمک می کند کیفیت تصاویر خود را در زمان استفاده از اپ های ویدیو کنفرانس موجود در بازار بهبود بدهند و وضوح آنها را بالا ببرند.

اگر هم یک دوربین پیشرفته از برند دیگری غیر از کانن دارید استفاده از آن در جلسات مجازی زحمت بیشتری خواهد داشت و باید با استفاده از کارت HDMI این کار را انجام دهید (البته با فرض اینکه دوربین شما از خروجی ویدیویی HDMI پشتیبانی کند).

خوشبختانه راهکار ارائه شده توسط کانن به غیر از کابل USB به هیچ تجهیزات جانبی دیگری نیاز ندارد. پس اگر یکی از دوربین های ذکر شده در بالا را داشته باشید این امکان برایتان فراهم است. اما در مورد کاربران کامپیوترهای مک باید بگوییم که هنوز نرم افزاری برای آنها ارائه نشده است هرچند که آنها هم میتوانند با استفاده از کپچر کارت های HDMI از دوربین های خود به همراه این کامپیوترها استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی