ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا در پی تبدیل شدن به تامین کننده انرژی در بریتانیا است

تسلا به منظور تبدیل شدن به ارائه دهنده انرژی در بریتانیا از رگولاتور انرژی این منطقه درخواست مجوز کرده است. تسلا هدف خود از درخواست این مجوز را اعلام نکرده، ولی احتمالاً قصد دارد بوسیله ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

تسلا به منظور تبدیل شدن به ارائه دهنده انرژی در بریتانیا از رگولاتور انرژی این منطقه درخواست مجوز کرده است.

تسلا هدف خود از درخواست این مجوز را اعلام نکرده، ولی احتمالاً قصد دارد بوسیله آن همانند نصب مرکز ذخیره سازی ۱۰۰ مگاواتی در استرالیای جنوبی، فناوری‌های باتری لیتیوم-یونی «PowerPack» را به بریتانیا آورده و یا پلتفرم «Autobidder» را در این کشور معرفی کند.

این شرکت نصب مراکز ذخیره سازی انرژی PowerPack را در بریتانیا تأیید نکرده است، ولی استفاده از فناوری‌های باتری لیتیوم-یونی آن برای کشورهای این منطقه منطقی به نظر می‌رسد. بریتانیا بیشتر برق خود را (۴۰ درصد) از منابع تجدیدپذیر از جمله آب و باد تأمین می‌کند و استفاده از باتری می‌تواند به ذخیره انرژی در روزهای ابری و یا بدون ورزش باد کمک کرده و میزان آلودگی و هزینه‌های مصرف کنندگان را کاهش دهد.

تسلا به دنبال تبدیل شدن به تامین کننده انرژی در بریتانیا

تسلا تاکنون چندین مرکز ذخیره سازی PowerPack در بریتانیا از جمله در ساوت ولز نصب کرده است که البته در حد و اندازه مرکز ذخیره سازی این شرکت در استرالیا نیستند.

این کمپانی همچنین با درخواست مجوز از بریتانیا می‌تواند پلتفرم جدید خود به نام «Autobidder» را در این منطقه معرفی کند. این پلتفرم با استفاده از یادگیری ماشینی و رایانش ابری، عملکرد تجهیزات انرژی مثل باتری‌ها، نیروگاه‌های تولید برق و زیرساخت‌های توزیع را بهینه می‌کند.

تسلا ممکن است با این مجوز به دنبال ارائه فناوری خودرو به شبکه (Vehicle-to-grid) در ابعاد گسترده تر هم باشد. این خودروساز اهل کالیفرنیا اخیراً با شرکت Octopus Energy در بریتانیا همکاری کرد تا تعرفه‌های برق را برای مالکان خودروهای تسلا که از پنل‌های خورشیدی، Powerwall و یا هر دو استفاده می‌کنند، کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی