ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اریکسون: کرونا تعداد مشترکین 5G را بیشتر می‌کند

اریکسون روز دوشنبه اعلام کرد که انتظارات خود در مورد تعداد مشترکین اینترنت 5G دنیا تا سال ۲۰۲۵ را به خاطر همه گیری کرونا افزایش داده است. این شرکت قبلا پیش بینی کرده بود که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

اریکسون روز دوشنبه اعلام کرد که انتظارات خود در مورد تعداد مشترکین اینترنت 5G دنیا تا سال ۲۰۲۵ را به خاطر همه گیری کرونا افزایش داده است. این شرکت قبلا پیش بینی کرده بود که تعداد مشترکین شبکه 5G تا سال ۲۰۲۵ حدودا ۲.۶ میلیارد نفر باشد، اما حالا می‌گوید به خاطر همه گیری کرونا تعداد مشترکین به ۲.۸ میلیارد نفر خواهد رسید.

بخش تجهیزات مخابراتی یکی از معدود صنعت‌هایی است که با وجود بحران کرونا افزایش تقاضا را تجربه می‌کند. دلیل این امر افزایش دورکاری مردم به خاطر جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و پیروی از قوانین قرنطینه بوده است.

اریکسون: تعداد مشترکین اینترنت 5G در سال 2025 به 2.8 میلیارد نفر خواهد رسید

«Patrik Cerwall»، مدیر بازاریابی استراتژیک اریکسون می‌گوید این شرکت پیش بینی‌های خود در مورد تعداد مشترکین شبکه 5G در سال جاری میلادی را هم بالا خواهد برد، ولی از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد. او که در یک کنفرانس ویدیویی سخنرانی می‌کرد، گفت: «تا سال ۲۰۲۵، ۲.۸ میلیارد مشترک 5G خواهیم داشت.»

اریکسون برای عقد قرارداد با اپراتورهای مخابراتی دنیا جهت تامین تجهیزات 5G، با شرکت‌هایی مثل نوکیا و هواوی رقابت می‌کند. این شرکت سوئدی نوامبر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که مهاجرت به شبکه 5G با سرعت بسیار بیشتری نسبت به شبکه LTE رخ خواهد داد و ۲۹ درصد از مشترکین اینترنت موبایلی در سال ۲۰۲۵، مشترک اینترنت 5G خواهند بود.

نسل جدید اینترنت موبایل سرعت دانلود و آپلود بیشتر و همچنین پوشش دهی گسترده‌تری را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی