ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوریجین پی سی
تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های گیمینگ Origin PC با نمایشگر ۲۴۰ هرتزی و انویدیا ۲۰۸۰ سوپر معرفی شدند

اوریجین پی سی یکی از کمپانی‌هایی است که بازار لپ‌تا‌پ‌های گیمینگ را خیلی جدی گرفته و همواره محصولات قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. این کمپانی دو لپ تاپ جدید به نام‌های EVO17-S و ورک استیشن ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

اوریجین پی سی یکی از کمپانی‌هایی است که بازار لپ‌تا‌پ‌های گیمینگ را خیلی جدی گرفته و همواره محصولات قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. این کمپانی دو لپ تاپ جدید به نام‌های EVO17-S و ورک استیشن NT-17 رونمایی کرده که با حداکثر مشخصات فنی به دست کاربران می‌رسد.

هر دو لپ‌تاپ‌ها از فناوری رهگیری پرتو بهره برده و به کارت گرافیک‌های سری RTX انویدیا مجهز می‌شوند. کاربران می‌توانند انویدیا RTX 2080 سوپر را نیز در این لپ‌تاپ‌ها تعبیه کنند. پردازنده‌های به کار رفته در لپ‌تاپ‌‌های جدید اوریجین پی سی نیز اینتل نسل دهم و نسخه قدرتمند H بوده که تا ۸ هسته و ۱۶ ترد قابل انتخاب است.

نسخه Core i7-1-875H به کار رفته در این دو لپ‌تاپ می‌تواند تا فرکانس کاری ۵.۱ گیگاهرتز افزایش یابد تا کاربران به سادگی بتوانند بازی‌ها را با حداکثر جزئیات تجربه کنند. به این‌ها پشتیبانی از ۶۴ گیگابایت رم را نیز اضافه کنید تا با یک غول پردازشی طرف شویم. مهمترین بخش این لپ‌تاپ‌ها اما نمایشگر‌های آن‌هاست. کاربران ۳ گزینه برای نمایشگر در اختیار دارند.

اوریجین پی سی

اولین گزینه یک پنل فول اچ دی ۱۷.۳ اینچی با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی برای تجربه بازی‌ها با حداکثر سرعت ممکن است. نسخه دیگر با رزولوشن اولترا اچ دی و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی و پشتیبانی از ۱۰۰ درصد فضای رنگی ادوبی RGB و در نهایت گزینه سوم پنل ۱۰۸۰ با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برای مصارف معمول در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

درگاه‌های این لپ‌تاپ‌ها نیز جایی برای گله و شکایت باقی نمی‌گذارند و کاربران می‌توانند تمامی دستگاه‌ها و گجت‌های خود را به لپ‌تاپ‌های جدید اوریجین پی سی متصل کنند. هر دو مدل از ۳ پورت USB-A 3.2 نسل اول، یک درگاه HDMI و مینی دیسپلی پورت ۱.۳ پشتیبانی می‌کنند. راه‌های ارتباط بی‌سیم لپ‌تاپ‌های گیمینگ اوریجین پی سی متشکل از وای‌فای ۶ و بلوتوث نسل ۵ هستند. همچنین این دو لپ‌تاپ از دو درگاه حافظه SSD از نوع m.2 تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

این دو لپ‌تاپ هر دو با ۲.۵ کیلوگرم وزن داشته و با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    واقعا غولی ه واسه خودش

مطالب پیشنهادی