ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونی
تکنولوژی

سونی و تحول ساختاری گسترده؛ نام و نحوه مدیریت کمپانی تغییر می‌کند

شرکت ژاپنی سونی تغییراتی را در ساختار سازمانی خود ایجاد می‌کند که شامل تغییر نام بخش‌های مختلف و همچنین جابجایی تیم اجرایی آن می‌شود. به گفته سونی، این تغییرات در ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ اعمال می‌شوند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

شرکت ژاپنی سونی تغییراتی را در ساختار سازمانی خود ایجاد می‌کند که شامل تغییر نام بخش‌های مختلف و همچنین جابجایی تیم اجرایی آن می‌شود.

به گفته سونی، این تغییرات در ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ اعمال می‌شوند و شرکت سونی با نام جدید «Sony Group Corporation» به کار خود ادامه می‌دهد تا روی نقش خود به عنوان مرکز فرماندهی گروه سونی تمرکز کند. در همین زمان، «Sony Electronics Corporation» که در زمینه تجارت الکترونیکی این شرکت ژاپنی فعالیت می‌کند، از نام «Sony Corporation» استفاده خواهد کرد. جلسه مربوط به این تغییر نام‌ها در تاریخ ۶ تیر ماه با حضور سهامداران برگزار خواهد شد.

سونی درباره این تغییرات اعلام کرده:

«تجارت الکترونیک سونی تلاش خواهد کرد تا به معرفی محصولات و خدماتی که بالاترین سطح را در اختیار تمام افراد از طریق فناوری‌های صوتی، تصویری و ارتباطی قرار می‌دهد، ادامه دهد. برای چالش‌ها در زمینه کسب و کارهای جدید مانند راه‌حل‌های از راه دور که ارتباط مردم را به همراه دارد یا کارهایی که مردم از راه دور انجام می‌دهد و همچنین حوزه‌های پزشکی، چشم انداز بلندمدتی خواهیم داشت.»

این شرکت ژاپنی همچنین اعلام کرده که به خرید سهام سرویس‌های مالی «Sony Financial Holdings» ادامه می‌دهد تا بتواند آن را تبدیل به زیرمجموعه خود کند. در حال حاضر این برند ۶۵ درصد از سهام سرویس‌های مالی را در اختیار خود دارد. این کمپانی تصمیم دارد با این کار، از استراتژی‌های بهینه برای هر کسب و کار خود استفاده کند.

سونی

علاوه بر تغییرات نام، این شرکت خبر از تغییرات در ساختار اجرایی خود نیز داده. در همین راستا هریک از تجارت‌های اصلی آن شامل بازی و سرویس‌های شبکه، موسیقی، تصویر و سرویس‌های مالی ساختار اجرایی جداگانه‌ای خواهند داشت و افرادی که هم اکنون آن‌ها را مدیریت می‌کنند، از آوریل ۲۰۲۱ به عنوان مدیر به کار خود ادامه خواهند داد.

تجارت‌های الکترونیکی این شرکت شامل راه‌حل‌های تصویربرداری و سنجش نیز ساختارهای اجرایی برای هر تجارت خود ایجاد می‌کنند. به گفته این برند، تیم اجرایی Sony Group Corporation از روسای دفاتر مرکزی و شرکت‌های اصلی آن تشکیل می‌شود. در راستای این تغییرات، مدیرعامل و رئیس کنونی سونی، «کنیچیرو یوشیدا» به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیر ارشد مالی کنونی این برند، «هیروکی توتوکی» تغییر مقام پیدا خواهد کرد و به عنوان معاونت ریاست اجرایی به کار خود ادامه می‌دهد. «Shigeki Ishizuka»، مسئول محصولات الکترونیکی و کسب و کار راه‌حل‌ها و ابزارهای ذخیره‌سازی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره به کار خود ادامه خواهد داد. در نهایت معاون اجرایی سونی و همچنین رئیس بخش موسیقی سونی در ژاپن، «Michinori Mizuno» در تاریخ ۶ تیر بازنشسته خواهد شد.

این شرکت قصد دارد روی بخش سنسورهای تصویربرداری تمرکز کند و با استفاده از راه‌حل‌های هوش مصنوعی در این بخش به نوآوری‌های خود ادامه دهد تا به سهم بیشتری از بازار دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hasan
    hasan | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سونی هم دیگه اون سونی قبل نیست،یا مدیریت تغییر میده یا اسم عوض میکنه،حیف این برند نیست .

    • Ali M
      Ali M | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سونی تقریباً تو هر زمینه ای ک فعالیت داره جزو بهترین هاست، تو تولید دوربین های عکاسی رده بالا بهترینAlpha 7r IV, تو صنعت بازی و سرگرمی بهترین با پلی استیشن 4،تو تولید هندفون های حرفه ای با داشتن 16 درصد سهم باز از بهترینهاست، تو تولید تلویزیون های حرفه ای بهترینه، تو صنعت فیلم سازی از بهترین هاست، با داشتن حدود 50 درصد از سهم سنسور دوربین های موبایل بهترین شرکته، تغییر در نوع مدریت ربطی ب بد بودن شرکت نداره گاهی برای بهتر ماندن باید نگرش مدریت عوض بشه

      • Reza12022
        Reza12022 | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

        راس میگی خداوکیلی،، چقدر فرصت داشت برای تولید گوشی های باکیفیت ولی اونو از دست داد،،، زمانی استاد تولید گوشی های خوش قیمت باکیفیت و با امکانات بود ولی الان دیگه واقعا واقعاً اون سونی سابق با گوشی های مثل XA1 ultra و ..... نیست کلا ......

      • Ali M
        Ali M | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

        کلن ی شرکتو با یدونه از محصولاتش قضاوت نمیکنن

      • Mr. Saxobeat
        Mr. Saxobeat | ۱ خرداد ۱۳۹۹

        البته بلانسبت که کلمبیا پیکچرز توی صنعت سینما یکی از بهترین ها باشه.
        بنظر من فوق العاده ضعیفه اتفاقا .خصوصا توی زانر کمدی من نمی دونم چرا این سبکی کار میکنه سر جمع ده تا بیست درصد فیلم هاش متوسط به خوب هست بقیش دوزارم نمی ارزه .
        توی بخش موبایل بنظرم طراحی و قیمت هاش جالب نیست وگرنه از لحاظ کیفیت ساخت عالی بود
        من یه سونی زد دو‌داشتم پنج سال تمام این بدبخت مودم و هاتسپات بود از ساعت شش صبح تا دوازده ظهر اینترنت ایرانسل میکرفتم وصل به کامپیوتر فیلم و سریال می‌گرفتم.بعد پنج سال باطریش باد کرد.
        گوشی به این سگ جونی دستم نبود.خدا واقعا خیرش بده.

مطالب پیشنهادی