ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ردمی K30i 5G معرفی شد؛ دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

ردمی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی خود به نام ردمی K30i 5G رونمایی کرد. طراحی و مشخصات این گوشی دقیقا مشابه ردمی K30 5G است که آذر ماه سال قبل معرفی شد، با این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

ردمی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی خود به نام ردمی K30i 5G رونمایی کرد. طراحی و مشخصات این گوشی دقیقا مشابه ردمی K30 5G است که آذر ماه سال قبل معرفی شد، با این تفاوت که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است.

ردمی K30i 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر از HDR10 و گواهی TUV Rheinland پشتیبانی کرده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. حفره قرص شکل نمایشگر دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج را در خود جای داده است.

زیر نمایشگر ردمی K30i 5G چیپست اسنپدراگون 765G همراه با رم ۶ گیگابایتی LPDDR4X کارهای پردازشی را انجام می‌دهند. ظرفیت حافظه داخلی برابر با ۱۲۸ گیگابایت است و از استاندارد UFS 2.1 پشتیبانی می‌کند. باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی K30i 5G با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

در پنل پشتی ردمی K30i 5G ماژول دوربین چهارگانه و عامل متمایز کننده این گوشی از ردمی K30 5G یعنی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 و اندازه پیکسل ۱.۶ میکرون به چشم می‌خورد. باقی سنسورها مشابه ردمی K30 5G هستند و شامل دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های ردمی K30i 5G می‌توان به اسلات دو سیمکارت با پشتیبانی از شبکه 5G، وای فای ۵، GPS دو فرکانس، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ردمی K30i 5G با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ و در رنگ‌های آبی و سفید با قیمت تقریبی ۲۶۲ دلار از تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۶ خرداد ۱۳۹۹

    همش به این فکر میکنم با این قیمت های بسیار خوبی که همچین موبایل هایی دارن اگه دلار هنوز کمتر از 5000 تومن بود چی میشد و دیگه هیچ کدوم از ایرانی ها(خودم یکی از همین ایرانی ها) غم و غصه ای واسه خریدن یه گوشی خوب رو نداشتن و آرزو نمیشد واسه شون...
    بر باعث و بانیش لعنت که ما رو به این روز انداخت که یه گوشی 300 دلاری واسه مون آرزو و دست نیافتنی شده...

  • rezvansoft
    rezvansoft | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    این فوق العاده اس میترکونه

  • Reza12022
    Reza12022 | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    عامو این ۴۸ مگاپیکسل چییه دیگه کلا ولش نمیکنید،،، ببرید رو۲۰۰ مگاپیکسل سلفی هم حداقل بالای ۳۲ مگاپیکسل،،، چیکار می‌کنید واقعاً،، ۲ساله فقط ۴۸ مگا

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۵ خرداد ۱۳۹۹

      آخه چرا فکر میکنید هرچی مگاپیکسل بالا باشه یعنی کیفیت بالاتر،مهم بزرگ بودن سنسوره

مطالب پیشنهادی