ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی آنر پلی ۴ پیش از رونمایی منتشر شدند

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی ۴» و «آنر پلی ۴ پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

آنر قصد دارد به زودی از دو گوشی جدید از خانواده پلی (Play) به نام‌های «آنر پلی ۴» و «آنر پلی ۴ پرو» رونمایی کند. این شرکت رندرهای رسمی این دو گوشی را منتشر کرده است.

یکی از مدیران شرکت آنر رندرهای رسمی آنر پلی ۴ را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که این محصول را در سه رنگ نشان می‌دهند:

تاکنون اطلاعات چندانی از آنر پلی 4 منتشر نشده است. بر اساس اطلاعات غیر رسمی مندرج در سایت TENNA، آنر پلی 4 پرو از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار بوده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر جای گرفته است.

در پنل پشتی ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق سنج) می‌شود. طول و عرض و ارتفاع این گوشی به ترتیب برابر با ۱۷۰، ۷۸.۵ و ۸.۹ میلیمتر بوده و ۲۱۳ گرم وزن دارد.

آنر پلی ۴ به احتمال زیاد چیپست هشته هسته‌ای با کلاک ۲.۰ گیگاهرتزی خواهد داشت و از رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بهره مند است.

آنر پلی ۴ پرو نیز از چیپست کرین ۸۲۰ با پشتیبانی از شبکه 5G، دوربین چهارگانه و سلفی دوگانه و شارژر ۴۰ واتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری درون دکمه پاور و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

رندر آنر پلی ۴ پرو
رندر آنر پلی ۴ پرو 5G

آنر ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) به طور رسمی از آنر پلی ۴ و پلی ۴ پرو رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی