ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت

آنر ۵۰

جدایی آنر از هواوی سبب شد تا این شرکت از زیر سایه تحریم‌ها آمریکا بیرون بیاید. آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت نخستین گوشی‌های آنر هستند که بعد از این جدایی وارد بازار جهانی شدند و به همین دلیل به‌طور کامل از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل بهره می‌برند. این دو گوشی مدتیست در بازار ایران نیز حضور دارند و به‌ترتیب با قیمت حدود ۱۲ و ۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسند. در این ویدیو محتویات جعبه این دو گوشی را بررسی کرده و مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های آنها خواهیم داشت.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت را شرکت مدیا پردازش برای بررسی در اختیار دیجیاتو قرار داده است. مدیا پردازش یکی از معتبر ترین شرکت‌های گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران است و محصولات آنر را ۱۸ ماه ضمانت می‌کند. برای خرید این دو گوشی و دیگر محصولات دیجیتال می‌توانید به فروشگاه آنلاین مدیا پردازش مراجعه کنید.

آنر ۵۰

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت در جعبه‌های زیبا و کامل به دست شما می‌رسند. در جعبه هر دو گوشی تمام لوازمی که نیاز دارید را پیدا می‌کنید. محتویات جعبه شامل قاب سیلیکونی، شارژر ۶۶ واتی، کابل شارژ مخصوص و هندزفری است. آنر روی نمایشگر این دو گوشی برچسب محافظ نیز چسبانده تا حداقل برای چند هفته بتوانید بدون نگرانی از گوشی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که آنر ۵۰ از جک هدفون بی‌بهره است و به‌همین دلیل هدفون USB-C داخل جعبه آن قرار گرفته، اما هدفون آنر ۵۰ لایت از طریق جک استاندارد ۳.۵ میلی‌متری به گوشی متصل می‌شود.

معرفی آنر ۵٠

آنر ۵۰

آنر ۵٠ بهترین گوشی کنونی این کمپانی در بازار ایران است. آنر با ارائه‌ی این گوشی تلاش کرده تا یک گوشی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. آنر ۵٠ طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. جلوه قاب پشتی زیبا به نظر می‌رسد و ماژول دوربین دستگاه شامل دو حلقه‌ی جداگانه می‌شود. قاب جلویی هم میزبان نمایشگر دو لبه خمیده با حفره‌ی مخصوص دوربین سلفی است. این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی و کریستالی به دست مشتریان می‌رسد. 

جنس بدنه‌ی این دستگاه ترکیبی از شیشه و پلاستیک است. وزن و ضخامت آنر ۵٠ به ترتیب ١٧۵ گرم و ٧.٨ میلی‌متر بوده که آن را به یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل می‌کنند.

نمایشگر آنر ۵٠ یکی از جذاب‌ترین فاکتورهای آن است. این نمایشگر ١٢٠ هرتزی ۶.۵٧ اینچی OLED قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ را دارد. وضوح آن نیز +FHD است. خمیده بودن لبه‌های این نمایشگر می‌تواند برای بسیاری از کاربران، آن هم در در این رنج قیمتی جذاب باشد. عملکرد نمایشگر در بخش‌های مختلف رضایت‌بخش است و جزو بهترین نمونه‌ها در این بازه‌ی قیمتی محسوب می‌شود. حسگر تشخیص اثر انگشت دستگاه زیر همین نمایشگر جا خوش کرده و از نوع اپتیکال است. 

آنر ۵۰

همان‌طور که اشاره کردیم، سرویس‌های گوگل به گوشی‌های آنر بازگشته‌اند. آنر ۵٠ و آنر ۵٠ لایت از این قضیه مستثنی نیستند. هر دو گوشی جدید آنر از رابط کاربری MagicUI 4.2 بر پایه‌ی اندروید ١١ استفاده می‌کنند. این رابط‌کاربری شباهت زیادی به رابط‌کاربری EMUI گوشی‌های هواوی دارد.

مغز متفکر آنر ۵۰ چیپ میان‌رده‌ی اسنپدراگون 778G است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این چیپ در کنار ٨ گیگابایت حافظه‌ی رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قدرت بسیار مناسبی دارد. بنابراین می‌توانید بسیاری از بازی‌های روز را با آن اجرا کنید. البته در بررسی تخصصی این گوشی جزئیات بیشتری از عملکرد آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مجموعه دوربین آنر ۵٠ یکی از بخش‌های کلیدی آن است. دوربین اصلی این گوشی از حسگرهای ١٠٨ مگاپیکسلی واید، ٨ مگاپیکسلی اولتراواید، ٢ مگاپیکسلی ماکرو و ٢ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل می‌شود. البته انتظار می‌رود که تنها دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و باقی حسگرها با توجه به رزولوشن نسبتا پایین، نتوانند به خوبی از پس ثبت تصاویر با کیفیت بالا به ویژه در نور کم بر بیایند. آنر ۵٠ همچنین از قابلیت فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی با کیفیت شما را بر عهده دارد.

آنر ۵٠ انرژی خود را از باتری ۴٣٠٠ میلی‌آمپر‌ساعتی‌ تأمین می‌کند. تا پیش از بررسی کامل، در مورد شارژدهی باتری نمی‌توان نظر قطعی داد. برای شارژ کردن آن نیز می‌توانید از شارژر ۶۶ واتی استفاده کنید. شارژ شدن کامل آنر ۵٠ در کمتر از ١ ساعت صورت می‌پذیرد.

قیمت آنر ۵٠ حدود ١٢ میلیون تومان است و شما می‌توانید آن را با گارانتی ١٨ ماهه‌ی مدیا پردازش از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید.

معرفی آنر ۵٠ لایت

آنر ۵۰

آنر ۵٠ لایت یک گوشی هوشمند اقتصادی است که برای کاربرانی با بودجه‌ی محدودتر در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر آنر ۵٠ با بودجه‌ی شما سازگاری ندارد، آنر ۵٠ لایت یک گزینه‌ی ارزان‌تر محسوب می‌شود. طراحی آنر ۵٠ لایت از زمین تا آسمان با آنر ۵٠ فرق می‌کند. این گوشی با ۱۹۲ گرم وزن چندان سنگین نیست و کیفیت ساختش هم بسیار خوب است.

در قاب پشتی این گوشی یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل تعبیه شده که ما را به یاد سری Mate 30 هواوی می‌اندازد. در قاب جلویی آنر ۵٠ لایت، نمایشگری با حاشیه‌های بسیار نازک قرار دارد به طوری که نسبت نمایشگر به بدنه حدود ٩٠ درصد است. حفره‌ی بیضوی شکلی در بالا و سمت چپ نمایشگر تعبیه شده که دوربین سلفی و حسگر نورسنج داخل آن قرار گرفته‌اند. آنر ۵٠ لایت هم دارای سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی است.

نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از برادرش بزرگ‌تر بوده و پنلی از نوع IPS LCD را داراست. خبری از نرخ رفرش بالا در این نمایشگر نیست و بهتر بود آنر برای این بخش نیز فکری بکند. کیفیت کلی نمایشگر آنر ۵٠ لایت نسبت به قیمتی که دارد، مناسب است و مشکلی در زاویه دید یا حداکثر روشنایی آن وجود ندارد. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی با دکمه‌ی پاور ادغام شده و روی فریم جا خوش کرده است.

آنر ۵۰

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶٢ که در آنر ۵٠ لایت به کار رفته، از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند و چندان هم قدرتمند نیست. اما با ١٢٨ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ٨ گیگابایت حافظه‌ی رم در مقایسه با رقبا جایگاه بسیار خوبی دارد. با این ترکیب سخت‌افزاری، آنر ۵۰ لایت می‌تواند بازی‌های نه چندان سنگین را اجرا کند. البته رابط کاربری کمی کند است و گاهی لگ می‌زند.

مجموعه‌ی دوربین‌های پشتی آنر ۵٠ لایت به جز دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی، تفاوتی با آنر ۵٠ ندارد. با این حال کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه نیز برای ثبت تصاویر و ویدئوها مناسب است. دوربین سلفی آن نیز ١۶ مگاپیکسلی بوده که در این محدوده قیمتی عادیست.

ظرفیت باتری و شارژر آنر ۵٠ لایت مانند آنر ۵٠ است. با این حال تفاوت‌های قابل توجهی در ویژگی‌های سخت‌افزاری این دو گوشی وجود دارند که باعث می‌شوند تا شارژدهی نهایی باتری این دو نماینده‌ی جدید آنر یکسان نباشد.

آنر ۵٠ لایت نیز قیمتی در حدود ۶ میلیون تومان دارد و با گارانتی ١٨ ماهه‌ی مدیا پردازش عرضه می‌شود. به‌زودی بررسی تخصصی آنر ۵٠ و آنر ۵٠ لایت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.