ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ZTE از میان‌رده Axon 11 SE 5G با چیپست دیمنسیتی ۸۰۰

کمپانی ZTE از گوشی Axon 11 SE 5G رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این محصول چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰ است که پشتیبانی از شبکه 5G دو حالته را فراهم کرده و از لحاظ عملکرد شبیه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۴

کمپانی ZTE از گوشی Axon 11 SE 5G رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این محصول چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰ است که پشتیبانی از شبکه 5G دو حالته را فراهم کرده و از لحاظ عملکرد شبیه اسنپدراگون 765G عمل می‌کند.

در پنل جلویی Axon 11 SE 5G نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل قرار گرفته که در حفره سمت چپ آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است.

اکسون 11 5G SE با چیپست دیمنسیتی 800 معرفی شد

در پنل پشتی ماژول مربعی دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با ضریب اف 1.79، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج به چشم می‌خورد.

گوشی Axon 11 SE 5G از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که به گفته سازنده با اجرای سنگین‌ترین برنامه‌ها تا ۱۲ ساعت شارژدهی داشته و زیر ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

ZTE مدعی شده زمانی که Axon 11 SE 5G در حال شارژ شدن است می‌توان تا یک ساعت با آن بازی کرد و در تمام طول مدت بازی کردن و شارژ شدن نیز دمای آن زیر ۴۰ درجه سانتی گراد باقی می‌ماند. کاهش دمای گوشی به لطف هیت سینک‌های گرافیتی است که به طور بهینه گرما را از CPU و GPU جذب کرده و در محیط پخش می‌کنند.

Axon 11 SE 5G با رابط کاربری MiFavor UI OS مبتنی بر اندروید ۱۰ از هم اکنون در رنگ‌های سفید و آبی در چین قابل پیش خرید بوده و در سه مدل با رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۲۷۷، ۳۲۲ و ۳۶۶ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی