ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی ۹
تکنولوژی

رندرها و مشخصات کامل ردمی ۹ پیش از رونمایی افشا شد

ردمی تا پیش از تبدیل شدن به زیربرندی جدا از موفق‌ترین سری ‌های شیائومی بود و به واسطه کارایی بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به خود جلب کرده. موبایل بعدی این برند ردمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ردمی تا پیش از تبدیل شدن به زیربرندی جدا از موفق‌ترین سری ‌های شیائومی بود و به واسطه کارایی بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به خود جلب کرده. موبایل بعدی این برند ردمی ۹ نام خواهد داشت و هرچند هنوز رونمایی نشده اما رندرهای رسمی و مشخصات آن از همین حالا توسط فروشگاهی در فیلیپین افشا شده است.

بر این اساس ردمی ۹ با قیمت ۱۴۰ دلاری به بازار عرضه خواهد شد. نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD در شایعات قبلی هم به گوش می‌رسید اما استفاده از پنل AMOLED در این سری ارزان‌قیمت کمی دور از انتظار است، هرچند بعید نیست شیائومی این رویه را برای به چالش کشیدن سری ارزان‌قیمت گلکسی A در پیش بگیرد.

یکی از نکات جالب اشاره به چیپست ۸ هسته‌ای و قدرتمند مدیاتک هلیو G80 است که با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتزی ۳۲ درصد سریعتر از تراشه اسنپدراگون به کار رفته در ردمی ۸ است. در کنار این چیپست ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد گرفت.

در پنل پشتی موبایل شاهد دوربینی چهارگانه با سنسورهای اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (اپرچر f/2.2)، هشت مگاپیکسلی الترا واید با زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج هستیم. همانطور که در تصویر می بینید دور دوربین اصلی یک حلقه طراحی شده. در کنار دوربین یک فلاش LED و سنسور اثر انگشت هم تعبیه شده‌اند. دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است.

روی لبه پایینی گوشی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پورت USB-C و روی لبه بالایی فرستنده مادون قرمز و میکروفون ثانویه قرار گرفته است. ردمی ۹ هم مثل مدل فعلی از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد اما به پشتیبانی آن از شارژ سریع اشاره نشده است.

ردمی ۹ در  رنگ های سبز، صوتی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد اما از تاریخ معرفی رسمی یا عرضه آن حرفی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

    به نظر من با رخ نمایی nova 5t فروش چنین محصولاتی از سامسونگ و شیاومی به مشکل جدی بر میخوره خداییش نباید مردم رو تو خرید گمراه کرد و هواوی صداقتشو با ساخت گوشی با کیفیت و قدرتمندی چون nova 5t نشون داده

  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

    چرا از nova 5 t یکی از بهترین و کاملترین گوشی تلفن همراه تو سبک و زنج قیمتی همین محسولات شیاومی چیزی گفته نمیشه واقعا

  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

    این گوشی یعنی یک قدم به عقب برگشتن?

مطالب پیشنهادی