ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائۀ «خدمات وس» به مشترکین اپراتورهای موبایل فقط با شارژ حساب ویژه

در راستای مصوبه جدید رگولاتوری برای پایان بخشیدن به سودجویی از سرویس وس، اپراتورهای تلفن همراه کشور اعلام کرده‌اند زین پس تمام خدمات مبتنی بر محتوا (وس)، فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، مشترکین ارائه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

در راستای مصوبه جدید رگولاتوری برای پایان بخشیدن به سودجویی از سرویس وس، اپراتورهای تلفن همراه کشور اعلام کرده‌اند زین پس تمام خدمات مبتنی بر محتوا (وس)، فقط از طریق اعتبار حساب ویژۀ این خدمات، مشترکین ارائه می‌شود.

همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره هشتاد مربع» نسبت به افزایش اعتبار یا استعلام اعتبار خود برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند. این اپراتور ۵ بسته پیشنهادی به ترتیب با قیمت‌های ۵٠٠٠، ١٠٠٠٠، ٢٠٠٠٠، ٣٠٠٠٠ و ۵۰٠٠٠ تومانی در نظر گرفته است که پس از شماره‌گیری «ستاره هشتاد مربع» و انتخاب گزینه یک(افزایش اعتبار)، انتخاب هر یک از آنها ممکن است.

همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور  می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سامانه  «همراه من» نسبت به مشاهده خدمات مبتنی بر محتوای فعال خود اقدام کرده و در ادامه بسته به تمایل‌شان نسبت به مدیریت خدمات خود اقدام کنند.

مشترکین ایرانسل نیز از این پس در صورت تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، لازم است تا حساب ویژۀ این خدمات را شارژ کنند. این تغییر نیز بر اساس مصوبۀ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و از تاریخ 19 خرداد ماه 1399 اعمال شده است.

تمامی مشترکین اعتباری تنها در صورتی می‌توانند از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل استفاده کنند که با مراجعه به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #11*555* ، بستۀ ویژۀ محتوایی را خریداری کرده باشند.

ایرانسل تاکید کرده خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکان دائمی ایرانسل کماکان به صورت پیش‌فرض غیرفعال است.

این اپراتور بسته‌های اعتباری 10هزار تا 100هزار ریالی برای مشترکین خود که قصد استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده دارند در نظر گرفته است تا از راه‌های یاد شده بتوانند در صورت تمایل، حساب اعتبار محتوای خود را افزایش دهند .

گفتنیست مشترکین ایرانسل در صورت نداشتن اعتبار لازم در حساب ویژۀ خدمات محتوایی، امکان استفاده از این خدمات را ندارند؛ اما فهرست خدمات مبتنی بر محتوای قبلی برای آنها قابل مشاهده است تا در صورت خرید بستۀ محتوایی، بتوانند خدمات دلخواه خود را از فهرست موجود انتخاب و استفاده کنند. ایرانسلی‌ها همواره می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #800* ، خدمات مبتنی بر محتوای فعال روی حساب خود را مشاهده و در صورت لزوم، آنها را غیرفعال کنند.

رایتل نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده به منظور رعایت حقوق مشترکین ، نسبت به حذف سرویس‌های ارزش افزوده با مدل حق اشتراک روزانه خود اقدام کرده است. در بیانیه‌ای که این اپراتور منتشر ساخته ذکر شده که مشترکینی که در حال حاضر عضو سرویس‌های ارزش افزوده با مدل حق اشتراک روزانه هستند در روزهای آینده پیامکی مبنی بر لغو سرویس را دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند رایتلی‌ها می‌توانند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #800* نسبت به بررسی وضعیت سرویس‌های مذکور اقدام و از غیر فعال بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

از این پس هزینه تمامی خدمات مبتنی بر محتوای کاربران از این اعتبارهای ویژه کسر خواهد شد و در صورتیکه اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات  به آن مشترک وجود نخواهد داشت و لازم است مشترک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کند.

شایان ذکر است طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کسر هزینه خدمات کاربران تنها از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوایشان امکان‌پذیر است و مشترکان دائمی و اعتباری علاقه‌مند به استفاده از این خدمات، می‌توانند به ترتیب از صورتحساب یا شارژ سیم‌کارتشان جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    باید مردم ایران به خاطر اینکه فقط یکی از راههای خالی شدن جیبشون رو بستند جشن ملی برگزار کنند.... مبارکه

  • بابک
    بابک | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

    تنها کار مثبت وزیر :)

    • Amir1995
      Amir1995 | ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

      وزیر خوبیه
      با توجه به شرایط کشور ما و وضعیت شلم شوربایی قدرت، خوب عمل کرده

مطالب پیشنهادی