ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل ایرانسل جدیدترین آمارهای این اپراتور را اعلام کرد

مدیرعامل ایرانسل در ابتدای مراسم رونمایی از دسترسی بیش از ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات توسط ایرانسل از جدیدترین آمارهای این اپراتور گفت و اعلام کرد که آنها در سال گذشته توانسته‌اند بهترین شرکت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸

مدیرعامل ایرانسل در ابتدای مراسم رونمایی از دسترسی بیش از ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات توسط ایرانسل از جدیدترین آمارهای این اپراتور گفت و اعلام کرد که آنها در سال گذشته توانسته‌اند بهترین شرکت مجموعه بین‌المللی MTN در بین ۲۳ کشور دنیا بشوند.

در ابتدای این مراسم که صبح امروز، شنبه ۲۴ خرداد ماه برگزار شد، «بیژن عباسی» مدیرعامل ایرانسل با ذکر این نکته که امروزه این اپراتور ۵۱ میلیون مشترک دارد که ۳۷ میلیون از این تعداد مشترک اینترنت موبایل هستند اعلام کرد که ایرانسل ۸۹ درصد جمعیت کشور را پوشش می‌دهد: «تا امروز ۱۷۶۴۴ روستا تحت پوشش آنتن دهی ایرانسل هستند. در مبحث ترافیک اینترنت ۲۷ درصد به اینترنت داخلی برمی‌گردد و مابقی آن تحت اینترنت بین‌الملل مصرف می‌شود.»

به گفته عباسی تا به امروز ۸ میلیارد دلار کل سرمایه‌گذاری ایرانسل از ابتدای فعالیتش بوده و ۲۳۴۲ و ۶۸۸۹۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط ایرانسل به وجود آمده است. همچنین او تاکید دارد که بیش از ۳۰۰۰ شرکت فناور با این اپراتور همکاری می‌کنند: «باید بگویم سهم ایرانسل از اقتصاد دیجیتال کشور قریب ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است.»

مدیرعامل ایرانسل باور دارد تحول دیجیتال در در ایرانسل به طور خلاصه اینست که امروزه اپراتور با گذر از نسل دو اینترنت تلفن همراه، حالا به سطح چابکی بی‌نظیری رسیده و عملا ایرانسل به یک Platform Provider تبدیل شده است. او باور دارد با ورود به نسل ۵ تکنولوژی، عملا اپراتور دیجیتال تبدیل به یک Ecosystem Enabler (توانمندساز اکوسیستم) خواهد شد.

عباسی با اشاره به برگزاری جلسات غیرحضوری مجلس به دیگر راهکارهای سازمانی جدید ایرانسل در ایام شیوع کرونا اشاره کرد: «در حال راه‌اندازی اپراتور هوشمند پلیس هم هستیم و قصد داریم در حوزه خدمات ابری سازمانی نیز با هدف کسب‌وکارهای کوچک و خانگی به زودی راه‌اندازی خواهیم کرد.» او به دیگر مسئولیت‌های اجتماعی ایرانسل در ایام کرونا به دورکاری نود درصد پرسنل این اپراتور و پایداری کیفیت و سرعت با وجود افزایش شدید میزان مصرف دیتا اشاره کرد: «ارائه صد گیگابایت اینترنت ثابت و ۲۰ گیگابایت به معلمین و همچنین مشارکت در کمپین ایران همدل از جمله اقدامات دیگر بوده است.»

سرویس‌های دیجیتالی که ایرانسل برنامه ریزی کرده به انواع حوزه از جمله توانمندسازی محتوا، ابری، سلامت، پیام رسان، سرگرمی، اینترنت اشیا، دولت الکترونیک و آموزش برمی‌گردد. او پلتفرم‌های دیجیتال ایرانسل را نیز در راستای تقویت اقتصاد دیجیتال می‌داند؛ پلتفرم‌هایی فعالی که باور مدیران ایرانسل در بخش‌های گوناگون حوزه دیجیتال که توانستند به رشد و توسعه اینترنت کمک شایانی کنند.

گفتنیست ایرانسل در دو سال اخیر ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیرامون شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار داخلی با رویکرد توسعه فناوری ملی انجام داده است. همچنین مرکز نوآوری ایرانسل در دانشگاه شریف راه‌اندازی شده که به زودی افتتاح خواهد شد. شایان ذکر است ایرانسل در سال ۲۰۱۹ توانسته بهترین زیرمجموعه شرکت بزرگ و جهانی MTN باشد، شرکتی که در ۲۳ کشور جهان فعالیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • erfan.lmi
    erfan.lmi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

    ظعیف ترین اپراتور کشور سرعت اینترنت در کل خوزستان زیرصفره ...پول ۳۰ مگابیت برثانیه روازمردم میگرن....دریغ از ۱مگابیت..شورش در اومده....

مطالب پیشنهادی