ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کپی برداری فاو بسترن B70 از طراحی کادیلاک CT6

بسترن یکی از برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی فاو (FAW) است که در سرزمین مادری مشتریان آن را قشر متوسط و بالاتر از متوسط تشکیل می‌دهد. این برند در ساخت محصولات خود عمدتا از پلتفرم‌های قبلی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

بسترن یکی از برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی فاو (FAW) است که در سرزمین مادری مشتریان آن را قشر متوسط و بالاتر از متوسط تشکیل می‌دهد. این برند در ساخت محصولات خود عمدتا از پلتفرم‌های قبلی شرکت مزدا استفاده می‌کند.

سدان B70 یکی از مدل‌های بسترن است که اخیرا تصاویری از نسل جدید آن لو رفته است. آن چیزی که باعث شده این نسل مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گیرد، طراحی خاص و ترکیبی آن است.

در همان نگاه نخست به این خودرو و مشاهده چراغ‌های Y شکل بلافاصله کادیلاک CT6 در ذهن تداعی می‌شود. شاید بدانید که چنین چراغ‌هایی به یکی از المان‌های ظاهری شاخص CT6 تبدیل شده و این سدان لوکس با تکیه بر این المان از فواصل دور هم قابل تشخیص است.

فارغ از بحث چراغ‌ها، بسترن B70 طراحی بروزی دارد. این سدان چینی دارای جلوپنجره عریضی بوده و روی رینگ‌های 19 اینچی نقره‌ای حرکت خواهد کرد. به پیروی از بسیاری از مدل‌های جدید، چراغ‌های عقب B70 به صورت یکپارچه طراحی شده و از نوع سرتاسری هستند. در دو طرف بدنه این چراغ‎ها به سمت پایین منحرف شده و مشابه حرف L دیده می‌شوند. دو خروجی اگزوز و نام سازنده که با حروفی بزرگ روی درب صندوق عقب درج شده، از دیگر موارد قابل ذکر نمای عقب هستند.

بسترن با نام بستیون (Bestune) نیز شناخته می‌شود

به گزارش نشریات چینی بسترن B70 طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با 4,810، 1,840 و 1,455 میلی‌متر دارد، فاصله محوری آن هم 2,800 میلی‌متر اعلام شده است. با چنین مشخصاتی B70 ابعاد مشابهی با هیوندای سوناتا و کیا اپتیما داشته و در کلاس خودروهای سایز متوسط طبقه‌بندی می‌شود.

بسترن B70 از سانروف سود می‌برد

نیروبخش B70 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ خواهد بود. این موتور توانایی تولید 169 اسب بخار قدرت را دارا بوده و پیش‌بینی می‌شود در همکاری با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته خودکار چرخ‌ها را به حرکت وادار کند. بد نیست بدانید نسل اول بسترن B70 در سال 2006 متولد شد. این نسل در سال 2014 جای خود را به نسل دوم داد و حالا نوبت به نسل سوم رسیده است. انتظار می‌رود نسل سوم تا پایان امسال رونمایی شود. ناگفته نماند برند بسترن با سدان‌های B30 و B50 در ایران حضور دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲ تیر ۱۳۹۹

    چینی ها کپی نکنند باید تعجب کرد? ?

مطالب پیشنهادی