ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت تماس اینترنتی دیوار به زودی راه‌اندازی می‌شود

قابلیت تماس صوتی درون برنامه‌ای در اپلیکیشن دیوار به زودی فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق این تماس اینترنتی با خریداران یا فروشندگان تعامل داشته باشند. مزیت این روش، افشا نشدن شماره تماس ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳

قابلیت تماس صوتی درون برنامه‌ای در اپلیکیشن دیوار به زودی فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق این تماس اینترنتی با خریداران یا فروشندگان تعامل داشته باشند. مزیت این روش، افشا نشدن شماره تماس آگهی‌دهنده است.

بر اساس تصویری که از سوی یکی از اعضای تیم دیوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن که چندی پیش مرز ۲۰ میلیون دانلود را در کرده، قصد دارد تا در راستای تغییرات جدیدی که در آن رخ داده، سرویس تماس بر بستر اینترنت را نیز در این اپلیکیشن نیز راه‌اندازی نماید. این قابلیت می‌تواند در بحث امنیت و جلوگیری از مزاحمت تلفنی کاربرد مناسبی داشته باشد.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این نکته گلایه داشتند که با درج آگهی، مزاحمین تلفنی متعددی دارند و این موضوع باعث شده تا آنها نسبت به برخی از این افراد شکایت داشته باشند. با اینکه اپلیکیشن دیوار پیش‌تر قابلیت‌هایی چون عدم نمایش ایمیل و یا قابلیت چت درون برنامه‌ای با انتخاب گزینه‌های هوشمند به جای تایپ کردن کلمات را راه‌اندازی کرده بود ولی با این حال چت کردن با تک تک مشتریان نیز مصائب خودش را دارد و برای بسیاری از مردم زمان‌بر است؛ ضمن اینکه بسیاری از مسائل دقیقا از بستر چت نمی‌تواند بین خریدار و فروشنده به درستی رد و بدل شود.

با راه‌اندازی دیوار فروشگاه‌ها و خرید کالای نو از مغازه‌ها و لزوم صحبت با این فروشندگان، به نظر می‌رسد دیوار در حال حاضر در حال ارائه تست چندین قابلیت جدید درون برنامه‌ای خود از جمله تماس تصویری است. در کنار این ویژگی قابلیتی برای ارسال فایل و تصاویر در نظر گرفته شده تا به واسطه آن کاربران بتوانند تصاویر خاصی مانند فاکتور و یا عکس‌های بیشتری از محصول را برای مشتریان بفرستند.

تمامی قابلیت‌های فوق موجب برقراری یک تعامل امن‌تر در بستر خود اپلیکیشن دیوار بوده و امکان نظارت و پیگیری بیشتری برای آگهی‌ها در صورت بروز مشکل را به این پلتفرم می‌دهد. این ویژگی‌های می‌تواند کاربران را در دایره امن‌تری قرار دهد و همچنین خرید و فروش در این بستر اینترنتی که به نظر می‌رسد عزم خود را جزم کرده تا جزو خرده‌فروشندگان آنلاین بزرگ کشور بشود را راحت‌تر بسازد.

نتایج پیگیری‌های دیجیاتو از مجموعه دیوار حکایت از این دارد که این تغییر و تحولات فعلا در مرحله آزمایشی هستند و قرار است به تدریج در دسته‌بندی‌های مختلف برای کاربران فعال شوند. به نظر می‌رسد دیوار قابلیت‌های دیگری را نیز برای توسعه رابط کاربری خود در نظر دارد و اطلاعات دقیق‌تری از این موضوع در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • hasan
    hasan | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    از فردا یه آگهی میزاری هزارتا مزاحم اینترنتی پیدا میشه

    • نیما
      نیما | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

      قطعا فکر اینو هم کردن

  • Milady
    Milady | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    نه باریکلا دیوار

    • Reza Molodi
      Reza Molodi | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

      نتیجه اعتماد به اپلیکیشن داخلی

      • جانی سینز علیه حسن دزده
        جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

        بستگی به ماهیت اپلیکیشنش داره..

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

      همیشه رقابت باعث پیشرفت یه مجموعه میشه،اگه اپلیکیشن شیپور نبود و دیجیکالا به فکر ورود نبود،شاید دیوار همچنان مقل قدیم بود و به فکر اصافه کردن قابلیت های جدید و صرف زمان و هزینه نبود،چون فقط خودش بود و هیچ رقیبی نداشت و کاربران راهی جز انتخاب دیوار نداشتن،الان شیپور هم داره همینجور پیشرفت میکنه برای جا نموندن از رقبا

مطالب پیشنهادی