ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فرناندو آلونسو با رنو به فرمول یک باز می‌گردد؛ ماتادور برمی خیزد

فرناندو آلونسو در فصل 2021 پس از دو سال غیبت با تیم رنو به فرمول یک باز خواهد گشت و تیم فرانسوی نیز در روز چهارشنبه به طور رسمی، امضای قرارداد با راننده اسپانیایی را ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

فرناندو آلونسو در فصل 2021 پس از دو سال غیبت با تیم رنو به فرمول یک باز خواهد گشت و تیم فرانسوی نیز در روز چهارشنبه به طور رسمی، امضای قرارداد با راننده اسپانیایی را تایید کرد. او جانشین دنیل ریکاردو در سال 2021 خواهد شد و هم تیمی استبان اکون می‌شود.

فرناندو آلونسو

فرناندو آلونسو درباره پیوستش به تیم رنو اظهار کرد: «رنو خانواده من است، با دو عنوان قهرمانی جهان، خاطرات دوست داشتنی با آنها در فرمول یک دارم، اما اکنون به دنبال پیشرفت برای آینده هستم. من با احساساتی بی حد و حصر در حال بازگشت به تیمی هستم که در ابتدای شروع کارم در فرمول یک، به من فرصتی دادند و اکنون دوباره این فرصت را به من می‌دهند تا به بالاترین سطح مسابقات برگردم.»

وی ادامه داد: «من در راستای پروژه تیم، جاه طلبی خواهم داشت. پیشرفت رنو در زمستان امسال، به اهداف آنها برای فصل 2022 اعتبار می‌بخشد و من تمام تجربه خودم را از مهندسان گرفته تا مکانیک‌ها و هم تیمی‌ام، با همه در میان می‌گذارم. این تیم نیز مانند من، می‌خواهد به سکو برگردد.»

سیریل آبیتیبول مدیر تیم رنو در این رابطه اعلام کرد: «امضای قرارداد با فرناندو آلونسو تعهد گروه رنو به فرمول یک را نشان می‌دهد. همچنین این قرارداد گواه هدف تیم رنو یعنی رسیدن به صدر این ورزش است. رابطه قوی آلونسو با تیم و طرفداران، او را تبدیل به گزینه اول ما برای آینده می کند.»

علاوه بر موفقیت‌هایی که با یکدیگر در گذشته بدست آورده‌ایم، این یک تصمیم جسورانه‌ای است که ما و آلونسو برای آینده گرفته‌ایم.

تجربه و عزم او باعث خواهد شد تا ما به عنوان یک تیم بهترین نتیجه را بدست آوریم. ماموریت آلونسو و استبان اکون آماده کردن تیم رنو در بهترین شرایط ممکن برای فصل 2022 خواهد بود.

گفتنی است که فرناندو آلونسو اسپانیایی پس از دو بار قهرمانی جهان با تیم فرمول یک رنو در سال های 2005 و 2006، راندن در تیم هایی مانند مکلارن و فراری را نیز تجربه کرده است و علیرغم عدم کسب قهرمانی با این تیم ها، حالا به عنوان یکی از پخته ترین رانندگان قرار است بار دیگر در میدان رقابت های فرمولاوان ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی