ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ظرفیت احتمالی باتری‌‌های سری آیفون ۱۲ مشخص شد؛ ضعیف‌تر از آیفون ۱۱

همزمان با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از آیفون ۱۲، شایعات و گزارشات پیرامون آن با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. در جدیدترین شایعه جزئیات باتری سری آیفون ۱۲ لو رفته که اگر صحت داشته باشد، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

همزمان با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از آیفون ۱۲، شایعات و گزارشات پیرامون آن با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. در جدیدترین شایعه جزئیات باتری سری آیفون ۱۲ لو رفته که اگر صحت داشته باشد، از کاهش حجم باتری‌های این سری نسبت به سری آیفون ۱۱ خبر می‌دهد.

به گزارش سایت کره‌ای ITHome، باتری‌های سه آیفون جدید از آزمایشگاه فناوری صنعتی کره (KTL) مجوز دریافت کرده و آزمایشات امنیتی را پشت سر گذاشته‌اند. این سه باتری که توسط رگولاتور کره جنوبی پروانه دریافت کرده‌اند «A2471»، «A2431» و «A2466» نام دارند.

باتری‌های A2471 و A2431 به ترتیب از ظرفیتی برابر با ۲۲۲۷ و ۲۷۷۵ میلی آمپر ساعت برخوردارند. باتری A2466 که بالاترین ظرفیت را دارد، ۳۶۹۷ میلی آمپر ساعتی است.

در جرئیات باتری‌ها نوشته شده که توسط شرکت چینی Guangdong Desai Group ساخته شده‌اند و پرظرفیت ترین باتری یعنی A2466 ظاهر L شکل دارد. در حال حاضر مشخص نیست این باتری‌ها در کدام مدل از آیفون ۱۲ به کار گرفته خواهند شد.

نکته قابل توجه اینکه باتری‌های مورد بحث در مقایسه با باتری‌های سری آیفون ۱۱ ظرفیت کمتری دارند. آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس به ترتیب از باتری ۳۱۱۰، ۳۱۹۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند.

شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده از تجهیز تمام مدل‌های آیفون ۱۲ به نمایشگر OLED خبر می‌دهد. ممکن است این گوشی در چهار مدل با نام‌های آیفون ۱۲، ۱۲ مکس، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس به بازار عرضه شود. بر اساس شایعات، مدل پایه نمایشگر ۵.۴ اینچ و مدل‌های مکس و پرو نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهند داشت. مدل پرچمدار نیز که احتمالاً آیفون ۱۲ پرو مکس نام دارد به نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود.

شایعاتی منتشر شده‌اند مبنی بر اینکه اپل ایرپاد و شارژر را از جعبه آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد. با این وجود احتمالاً این گوشی حدود ۵۰ دلار گران تر از نسل قبل و با شروع قیمت ۷۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mili Sili
    Mili Sili | ۲۵ تیر ۱۳۹۹

    چیز خیلی عجیبی که وجود داره اینه که شرکت اپل همیشه گوشی هاش رو با ظرفیت کم باتری نسبت به رقبا تولید می‌کنه و در عین اینکه قوی ترین پردازنده ها رو همیشه رو گوشی هاش داره ، اما ضعیف ترین باتری ها رو تولید میکنه و دلیلش واقعا برام جالبه ؟؟؟ که چرا مگه خودشون این موضوع به این واضحی رو درک نمیکنن

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۲۳ تیر ۱۳۹۹

    از الان برید توو صف اپلی ها....

مطالب پیشنهادی