ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی گلکسی M01s سامسونگ با قیمت ۱۳۳ دلار در هند رونمایی شد

حدودا یک ماهی از معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی M01 و M11 می گذرد و حالا شرکت کره ای سازنده آنها محصول تازه ای به نام گلکسی M01s را به این خانواده اضافه کرده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

حدودا یک ماهی از معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی M01 و M11 می گذرد و حالا شرکت کره ای سازنده آنها محصول تازه ای به نام گلکسی M01s را به این خانواده اضافه کرده است. سامسونگ گلکسی M01s یک گوشی اقتصادی است که برای بازار هند ساخته شده و قرار است جایگزین مدل M01 شود هرچند که سامسونگ قصد دارد هر دوی این گوشی ها را علیرغم تفاوت های اندکشان در کنار یکدیگر به فروش برساند.

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی فول اچ دی پلاس مجهز شده که در بخش بالایی آن هم برش اینفینیتی V سامسونگ به چشم می خورد. البته در بخش پایینی نمایشگر که اصطلاحا به آن چانه می گویند حاشیه اندکی دیده می شود اما این گوشی دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۱.۸ درصدی است که رقم نسبتا خوبی است. تازه ترین گوشی اقتصادی سامسونگ توان پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای هلیو P22 مدیاتک می گیرد که سه گیگابایت رم نیز آن را همراهی میکند. این چیپست ۱۲ نانومتری تنها اندکی از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام در گوشی M01 قدرتمندتر است.

گلکسی M01s

گوشی M01s در بخش عکاسی به امکاناتی نظیر دوربین اصلی دوگانه با حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در عین حال برای گرفتن سلفی هم این موبایل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده که تفاوت چندانی با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مدل M01 ندارد.

از دیگر امکانات این گوشی میتوان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. خبری از پورت USB-C در بدنه این موبایل نیست هرچند که سامسونگ یک حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی بدنه آن تعبیه کرده است. گلکسی M01s همچنین به اندروید ۹ مجهز شده که آن نیز به رابط کاربری One UI مزین گردیده است.

شرکت سامسونگ در نظر دارد M01s را تنها در یک پیکره بندی با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش برساند هرچند که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی امکان ارتقاء آن تا ۵۱۲ گیگابایت هم فراهم خواهد بود. گلکسی M01s قرار است که در دو رنگ خاکستری و آبی روشن با قیمت ۱۳۳ دلار به بازار هند عرضه شود و فروش آن در سایر بازارها همچنان در هاله ای از ابهام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    همین داخل ایران نزدیک 4 میلیون میشه !

  • Old Assassin
    Old Assassin | ۲۷ تیر ۱۳۹۹

    adreno 505 snapdragon 439 az gpu power vr p22 gavitare vali cpu taghriban dar ye sathan jofteshunam tu tsmc ba lithography 12nm saxte shodan

مطالب پیشنهادی