ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای قیمت و مشخصات کامل سری آنر V40؛ چیپست و دوربین سلفی قدرتمند

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که شرکت TSMC به علت تحریم‌های آمریکا بر علیه چین نمی‌‌تواند چیپست‌های مورد نیاز گوشی‌های جدید هواوی را تامین کند و به همین دلیل میت ۴۰ با تراشه‌های متفاوت راهی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که شرکت TSMC به علت تحریم‌های آمریکا بر علیه چین نمی‌‌تواند چیپست‌های مورد نیاز گوشی‌های جدید هواوی را تامین کند و به همین دلیل میت ۴۰ با تراشه‌های متفاوت راهی بازار خواهد شد. حالا اولین مشخصات از سری V40 آنر هم فاش شده که نشان می‌دهد این کمپانی به چیپست‌های شرکت مدیاتک روی آورده است.

امروز مشخصات کامل سه مدل از گوشی‌های خانواده V40 آنر توسط یکی از منابع آگاه در ویبو منتشر شده که از تجهیز تمام مدل‌ها به چیپست‌های سری Dimensity 1000 پلاس مدیاتک و کنار گذاشته شدن تراشه‌های کرین حکایت دارد.

بر این اساس این سری جدید در سه مدل V40 و V40 Pro و V40 ProPlus راهی بازار خواهد شد که گفته می‌شود به ترتیب ۳۳۰۰ یوان (حدود ۴۷۲ دلار)، ۴۰۰۰ یوان (حدود ۵۷۲ دلار) و ۵۰۰۰ یوان (حدود ۷۱۵ دلار) قیمت خواهند داشت.

هر سه مدل رمی معادل با ۸ گیگابایت خواهند داشت که البته مدل پروپلاس با گزینه رم ۱۲ گیگابایتی هم قابل خریداری خواهد بود. آنر برای تمام مدل‌ها ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از حافظه داخلی را هم در نظر گرفته. مدل پایه نمایشگری فلت با همراهی دوبین سلفی یکتا دارد، در حالی که مدل‌های پرو نمایشگری خمیده با دوربینی دوگانه را ارائه می‌دهند.

باتری موجود در این سه مدل هم ظرفیت‌های مشابهی داشته و نکته مثبت ماجرا جایی است که تمام آنها از شارژ ۴۰ واتی سریع و شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی سریع پشتیبانی می‌کنند. مشخصات سخت‌افزاری کامل این سه مدل را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

همانطور که واضح به نظر می‌رسد، هر سه مدل سری جدید گوشی‌های آنر چیپستی یکسان دارند که نشان از عملکردی کاملا مشابه دارد؛ اما در سایر بخش‌ها مدل‌های پرو برتری‌هایی نسبی نسبت به مدل پایه دارند، از جمله نرخ رفرش نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه. ناگفته نماند اهالی ویبو مدعی هستند موبایل‌های آنر V40 اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۳۰ تیر ۱۳۹۹

    قیمت؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی