ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ رونمایی از گلکسی زد فولد ۲ در رویداد آنپکد را تایید کرد

هفته گذشته بود که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ عنوان کرد نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی زد فولد در جریان رویداد Unpacked 2020 پانزدهم مرداد ماه رونمایی نخواهد شد و پیرو شیوع ویروس کرونا ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

هفته گذشته بود که یکی از منابع نزدیک به سامسونگ عنوان کرد نسل دوم موبایل تاشوی گلکسی زد فولد در جریان رویداد Unpacked 2020 پانزدهم مرداد ماه رونمایی نخواهد شد و پیرو شیوع ویروس کرونا عرضه آن نیز تا حدود یک ماه کامل به تعویق خواهد افتاد. اما حالا سامسونگ به طور کامل خلاف این ادعا را ثابت و حضور این موبایل هوشمند در رویداد را رسما تایید کرده است.

در حالی که شایعات عمده‌ای نیز وجود داشتند که به معرفی نسخه 5G گلکسی زد فولد 2 در این مراسم اشاره داشتند و حتی تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) را برای موعد عرضه این گوشی تاشو متصور بودند، حساب کاربری توییتر سامسونگ با انتشار علامت پروانه‌ای این سری و البته استفاده از عبارت «A new look unfolds» مهر تاییدی بر حضور این موبایل در تاریخ یاد شده زد.

پروانه نمایش داده شده در تبلیغ سامسونگ به رنگ برنز است که معمولا به مدل‌های 5G محصولات سامسونگ اختصاص دارد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت نسخه مجهز به فناوری ارتباطی 5G گلکسی زد فولد 2 هم در جریان Unpacked 2020 رونمایی شود. ضمن اینکه گفته می‌شود نسخه 5G گلکسی زد فلیپ هم در همین مراسم حضور خواهد داشت.

گفتنی است طبق پیش بینی‌ها و شایعات، موبایل تاشوی جدید سامسونگ از نمایشگری ۷.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز در داخل و نمایشگری ۶.۲۳ اینچی در بیرون بدنه برخوردار است. ضمن اینکه در این مدل از باتری دوگانه ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعتی (متشکل از دو باتری ۲۰۹۰ و ۲۲۷۵ میلی‌آمپر ساعتی) استفاده شده که از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه گویا چیپست کوالکوام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با همراهی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه گلکسی زد فولد 2 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی هم متشکل از سه لنز ۶۴، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر تصویر اپتیکال خواهد بود و یک دوربین سلفی هم درون نمایشگر داخلی دیده می‌شود.

ضمنا طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از منابع کره‌ای زبان منتشر شده، گفته می‌شود گلکسی زد فولد 2 با قیمت ۲.۷ میلیون وون (حدود ۱۹۹۰ دلار) و گلکسی زد فلیپ 5G نیز با قیمت ۱.۶۵ میلیون وون (حدود ۱۳۷۰ دلار) راهی بازار خواهد شد. ناگفته نماند رویداد Unpacked 2020 در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی