ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد آمازون پرایم دی در آمریکا تاخیر خورد؛ برگزاری در هند از ۱۶ تا ۱۷ مرداد

آمازون از تأخیر در برگزاری رویداد «پرایم دی» (Prime Day) خبر داد. این رویداد سالانه که تخفیف‌های شگفت انگیز را برای اعضای پرایم ارائه می‌کند، معمولاً اواسط ماه ژوئیه آغاز می‌شد، اما حالا آمازون تأیید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

آمازون از تأخیر در برگزاری رویداد «پرایم دی» (Prime Day) خبر داد. این رویداد سالانه که تخفیف‌های شگفت انگیز را برای اعضای پرایم ارائه می‌کند، معمولاً اواسط ماه ژوئیه آغاز می‌شد، اما حالا آمازون تأیید کرد که این رویداد «دیرتر» برگزار می‌شود. آمازون تاریخ دقیق را اعلام نکرد اما گفت «به زودی جزئیات بیشتر» را منتشر می‌کند.

سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امسال پرایم دی را دیرتر برگزار می‌کنیم تا از امنیت کارکنان اطمینان حاصل کرده و از مشتریان و شرکای فروشنده پشتیبانی کنیم.» وی افزود این شرکت قصد دارد این رویداد تخفیف را از تاریخ ۶ الی ۷ اوت (۱۶ الی ۱۷ مرداد) در هند برگزار کند.

تأخیر در برگزاری پرایم دی احتمالاً به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا است که سبب افزایش بسیار شدید تقاضا برای خدمات آمازون با وجود رکود اقتصادی شده است. با استناد به گزارش بلومبرگ، ثروت جف بزوس در سال ۲۰۲۰ با افزایش ۷۴ میلیارد دلاری به ۱۸۹.۳ میلیارد دلار رسیده است.

البته شیوع ویروس کرونا کاملاً به نفع آمازون نبوده و این شرکت به دلیل به خطر انداختن جان کارکنان انبار زیر تیغ انتقادات رفته است. به گزارش NBC News، تا اواخر اردیبهشت ماه امسال هشت کارمند انبار این شرکت به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

گروهی از کارکنان آمازون نیز به دلیل ناکافی بودن اقدامات بهداشتی در دوران کرونا به دادگاه شکایت کرده‌اند. این شرکت در واکنش به شکایت وعده تخصیص بودجه ۴ میلیارد دلاری برای خرید تجهیزات حفاظتی شخصی، ارتقا بهداشت محیط کار و احداث مراکز آزمایش کووید-۱۹ را داده است.

شایعه به تعویق افتادن پرایم دی تا ماه مرداد، از اواسط فروردین ماه امسال به گوش می‌رسید. خبرگزاری CNBC در گزارشی که ۱۲ تیر منتشر شد، اعلام کرد آمازون به فروشندگان شخص ثالث اعلام کرده که منتظر برگزاری رویداد پرایم دی در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) باشند که تنها دو ماه با دیگر رویداد بزرگ این شرکت یعنی «بلک فرایدی» فاصله دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی