ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک Pro X Lightspeed معرفی شد؛ هدست گیمینگ بی‌سیم به قیمت ۲۰۰ دلار

لاجیتک از هدست گیمینگ Pro X Lightspeed رونمایی کرد. این هدست نسخه بی‌سیم هدست سیم‌دار لاجیتک Pro X محسوب شده و همانند آن بدنه‌ای از جنس فولاد و آلومینیوم دارد. از ویژگی‌های های این هدست ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

لاجیتک از هدست گیمینگ Pro X Lightspeed رونمایی کرد. این هدست نسخه بی‌سیم هدست سیم‌دار لاجیتک Pro X محسوب شده و همانند آن بدنه‌ای از جنس فولاد و آلومینیوم دارد. از ویژگی‌های های این هدست می‌توان به درایورهای ۵۰ میلیمتری، صدای فراگیر DTS 7.1 و شارژدهی ۲۰ ساعته اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه هدست لاجیتک Pro X Lightspeed، امکان شارژ از طریق درگاه USB-C است. چنین قابلیتی به ندرت در هدست‌های گیمینگ بی‌سیم دیده می‌شود. صداها از طریق گیرنده وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی USB-A به هدست منتقل می‌شوند. لاجیتک می‌گوید این هدست تا فاصله ۱۳ متری به گیرنده متصل مانده و ۲۰ ساعت شارژدهی دارد.

دکمه‌ Mute میکروفن، ولوم، پاور، پورت USB-C و چراغ LED در گوشی سمت چپ قرار گرفته اند.

یکی از تفاوت‌های هدست Pro X Lightspeed با Pro X، به محل قرارگیری دکمه‌ها باز می‌گردد. در این مدل دکمه اختصاصی برای Mute کردن میکروفن و همچنین دکمه چرخنده ولوم کنار میکروفن جداشدنی در گوشی سمت چپ قرار گرفته است. هدست سیم دار Pro X نیز چنین دکمه‌هایی دارد، اما روی سیم تعبیه شده‌اند.

درون جعبه این هدست همانند مدل Pro X، یک ست ایرکاپ فوم دار با پوشش مخملی نیز قرار گرفته که کاربر می‌تواند آنها را با ایرکاپ‌های چرمی پیش فرض تعویض کند.

هدست لاجیتک Pro X Lightspeed از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با هدست Pro X با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. خریدار می‌تواند در این بازه قیمتی هدست های بهتری را پیدا کند که در این صورت باید قید شارژ USB-C و قابلیت های اختصاصی لاجیتک را بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی