ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از دو تلویزیون «برای PS5» رونمایی کرد؛ رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز

اگر دنبال خرید تلویزیونی هستید که سازگاری بالایی با پلی استیشن ۵ داشته باشد، سونی از دو تلویزیون جدید تحت عنوان «آماده برای PS5» رونمایی کرده که دقیقاً همین نیاز را پاسخ می‌دهند. سونی تحت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

اگر دنبال خرید تلویزیونی هستید که سازگاری بالایی با پلی استیشن ۵ داشته باشد، سونی از دو تلویزیون جدید تحت عنوان «آماده برای PS5» رونمایی کرده که دقیقاً همین نیاز را پاسخ می‌دهند.

سونی تحت برنامه‌ای به نام «آماده برای PS5» از چندین تلویزیون رونمایی کرده است. این تلویزیون‌ها X900H 4K HDR و Z8H 8K HDR Full Array LED TV نام داشته و در نمایشگاه CES امسال رونمایی شدند. سونی می‌گوید این محصولات در مد Game تأخیر فوق العاده کمی داشته و رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی به ارمغان می‌آورند.

به گفته سونی تلویزیون‌های برنامه «آماده برای PS5» علاوه بر تأخیر بسیار کمتر نسبت به تلویزیون‌های رقیب، قابلیت بیدار شدن بوسیله کنترلر دوال‌سنس را دارند و از ریموت آنها می‌توان برای کنترل کردن کنسول استفاده کرد.

تلویزیون X900H با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید همراه با PS5 (با قیمت احتمالی ۵۰۰ دلار) تبدیل می‌کند. از آن سو تلویزیون Z8H با شروع قیمت ۵۹۹۹ دلار به بازار عرضه شده و بنابراین گزینه مناسبی برای گیمرها نخواهد بود.

البته همانطور که می‌دانید تقریباً همه تلویزیون‌ها با پلی استیشن 5 قابل استفاده هستند و در اکثر تلویزیون‌های جدید مد Game با تأخیر پایین وجود دارد. با این وجود سونی می‌خواهد با تلویزیون‌های جدید که به درگاه‌های HDMI 2.1 با پشتیبانی از رزولوشن 4K و ریفرش ریت 120 هرتز مجهز شده‌اند، سازگاری بالای آنها با کنسول‌های نسل بعد را نشان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا ظفری پور
    رضا ظفری پور | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    سونی تلویزیون هاش عالیه .

مطالب پیشنهادی