ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی M31s
تکنولوژی

گلکسی M31s سامسونگ با دوربین چهارگانه و نمایشگر AMOLED معرفی شد

روز گذشته تازه ترین عضو از خانواده گوشی های محبوب سری گلکسی ام سامسونگ با نام M31s معرفی شد. گلکسی M31s برای نخستین بار در سری ام، به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED اینفینیتی O ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

روز گذشته تازه ترین عضو از خانواده گوشی های محبوب سری گلکسی ام سامسونگ با نام M31s معرفی شد. گلکسی M31s برای نخستین بار در سری ام، به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED اینفینیتی O مجهز شده و از تکنولوژی شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می کند.

بدنه این گوشی طراحی گرادینت دارد که بین مشکی و آبی مرتبا تغییر رنگ می دهد. سامسونگ برای تامین امنیت گلکسی M31s یک حسگر اثر انگشت را در بخش کناری بدنه آن تعبیه کرده است.

گلکسی M31s

در بخش پشتی بدنه این میان رده یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 خودنمایی می کند که دو حسگر ۵ مگاپیکسلی (یکی ماکرو و دیگر عمق سنج) و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می کنند.  سامسونگ همچنین مد عکاسی Single Take را به این گوشی آورده که صرفا با فشردن یک دکمه از سوژه مورد نظرتان فیلمبرداری می کند یا تا ۱۰ عکس را ثبت می کند. دوربین سلفی این محصول نیز درست مانند مد گلکسی M31 سی و دو مگاپیکسلی است.

گوشی گلکسی M31s سامسونگ توان پردازشی خود را از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ می گیرد و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. شرکت سازنده یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته است که به لطف برخورداری از فناوری شارژ برعکس می توان از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ گجت های دیگر کمک گرفت. گلکسی M31s همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شود که به تازه ترین نسخه از پوسته اختصاصی موسوم به OneUI core 2.1 مجهر شده است.

تازه ترین میان رده سامسونگ قرار است که از سه روز دیگر به بازار عرضه شود. قیمت تعیین شده برای مدل پایه این موبایل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر با ۲۷۳ دلار و برای مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر با ۳۰۰ دلار عنوان شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan
    hasan | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    تو یه سایت دیگه قیمتشو پایینتر زده بود.داستان چیه؟نکنه دیجیاتو قیمت هارو دستکاری میکنه؟

    • نیما
      نیما | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

      آخه چه نفعی براشون داره که قیمت ها رو بالا تر بزنن؟
      مگه فروشندن؟

مطالب پیشنهادی