ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پیش فروش آیفون ۱۲ پرو لوکس با بدنه مرکب از طلا و الماس

هنوز چند ماهی تا عرضه آیفون ۱۲ پرو به بازار جهان فاصله داریم، اما اگر همین حالا ۲۳ هزار دلار پول اضافی دارید که نمی‌دانید با آن چکار کنید، شرکت «خاویار» دست به کار شده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

هنوز چند ماهی تا عرضه آیفون ۱۲ پرو به بازار جهان فاصله داریم، اما اگر همین حالا ۲۳ هزار دلار پول اضافی دارید که نمی‌دانید با آن چکار کنید، شرکت «خاویار» دست به کار شده و پیش فروش نسخه‌ای پوشیده از طلای هجده عیار حکاکی شده روی این موبایل را آغاز کرده است.

موبایل Caviar iPhone 12 Pro Victory Pure Gold، در پشت بدنه پر از طرح‌های حکاکی شده از طلای هجده عیار است که بعضا شمایلی مشابه با گل بابونه دارند؛ طراحان گروه یاد شده شکل این گل را به خاطر اینکه نمادی از طبیعت در کشور روسیه به شمار می‌آید در نقش‌های گران قیمت محصولات خود استفاده می‌کنند.

علاوه بر این هشت الماس ۰.۴۸ قیراتی نیز روی بدنه جای‌گذاری شده و کنار آنها نیز با اطلاعات مرتبط با تلفن هوشمند و شماره سریال منحصر به فرد محصول خاویار حکاکی شده است.

آیفون ۱۲ پرو

مثل هر سال، خاویار علاوه بر محصولات پوشیده از طلا، دیگر طراحی‌های مخصوص اما ارزان‌تری از موبایل‌های آیفون را هم در نظر گرفته است. به عنوان مثال نسخه‌هایی کربنی یا تیتانیومی از آیفون ۱۲ پرو هم در دسترس خواهد بود که حدود ۵۰۶۰ دلار قیمت خواهند داشت و در مقایسه با مدل‌های طلایی خیلی ارزان‌تر هستند. تمام طرح‌های موجود برای تمام مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در دسترس هستند.

فروش این نسخه‌های محدود و ویژه آیفون جدید برای ماه اکتبر سال جاری در نظر گرفته شده؛ علاوه بر این کاربران می‌توانند برخی دیگر از محصولات برند خاویار، از ساعت مچی تا چکمه‌های پوشیده از چرم طبیعی و طلاکوبی را خریداری کرده و با گوشی چند هزار دلاری خود ست کنند. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که خاویار از ارائه طرح دلخواه هم استقبال می‌کند، البته اگر پول سفارشش را داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

    چقدر خزه ??

  • khodehossein
    khodehossein | ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

    خودم ریختم پشمام موند ://

  • aliakbar
    aliakbar | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

    پشمام عجب چیزیه ?

مطالب پیشنهادی