ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اینفوگرافیک: نگاهی به مشخصات گوشی هواوی P40 پرو

سری P هواوی راهی طولانی را طی کرده تا به جایگاه فعلی یعنی بهترین انتخاب برای عکاسی با موبایل رسیده است. هواوی با P40 پرو سطح رقابت در این حوزه را باز هم بالاتر برد. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

سری P هواوی راهی طولانی را طی کرده تا به جایگاه فعلی یعنی بهترین انتخاب برای عکاسی با موبایل رسیده است. هواوی با P40 پرو سطح رقابت در این حوزه را باز هم بالاتر برد. با ما همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین عضو این خانواده یعنی هواوی P40 پرو بیندازیم.

هواوی P40 پرو (بررسی دیجیاتو) نمایشگر ۶.۵۸ اینچی اولد با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و نرخ فریم ۹۰ هرتزی دارد که از نظر کیفیت،‌ یکی از بهترین نمونه‌ها در دنیای موبایل محسوب می‌شود. هواوی برای این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین عمق‌سنج در نظر گرفته که درون حفره‌ای کپسولی شکل قرار دارند. البته اگر هواوی می‌توانست این حفره را کمی کوچکتر طراحی کند، بهتر می‌شد.

چیپست Kirin 990 5G به کار رفته در هواوی P40 پرو جدیدترین و قدرتمندترین ساخته این کمپانی به شمار می‌رود که همراه با ۸ گیگابایت رم، ترکیبی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه با توجه به این ترکیب سخت‌افزاری، هیچ کمبودی از بابت اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز احساس نمی‌کنید و رابط کاربری نیز به بهترین و روان‌ترین شکل اجرا می‌شود.

هواوی P40 پرو

دوربین‌های به کار رفته در هواوی P40 پرو ۴ گانه و متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپی تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور ToF 3D است. دوربین اصلی در تمامی شرایط عکس‌های با کیفیتی می‌گیرد. دوربین‌های تله فوتو و فوق عریض هم در شرایط مناسب، تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کنند، البته برای استفاده از دوربین تله فوتو باید کمی تحمل به خرج دهید.

هواوی P40 پرو به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و اگرچه از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند، ولی برای این کار باید از کارت حافظه‌های اختصاصی خود هواوی استفاده کنید. باتری استفاده شده در این گوشی نیز ظرفیتی برابر ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌توانید به کمک سوپر شارژر ۴۰ واتی دورن جعبه، آن را به طور کامل در کمتر از یک ساعت شارژ کنید.

از نظر کیفیت ساخت نیز هواوی جای هیچ گونه گله‌ای باقی نگذاشته و با یک گوشی پرچمدار طرف هستیم که بدنه‌ای آلومینیومی داشته و میان دو شیشه با کیفیت قرار گرفته است. هواوی P40 پرو در ۵ رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود که رنگ نقره‌ای یخی آن با پوشش مات، یکی از زیباترین‌های بازار به حساب می‌آید.

با دیجیاتو همراه باشید تا در اینفوگرافی زیر به مشخصات فنی این غول عکاسی نگاهی بیندازیم:

هواوی P40 پرو

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی