ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک به گلکسی واچ ۳ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

در حالی که تنها حدود یک روز تا رونمایی رسمی از گلکسی واچ ۳ و برگزاری مراسم آنپکد ۲۰۲۰ فاصله داریم، ویدیوهایی جدید از نسل سوم ساعت هوشمند سامسونگ در سطح اینترنت فاش شده که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰

در حالی که تنها حدود یک روز تا رونمایی رسمی از گلکسی واچ ۳ و برگزاری مراسم آنپکد ۲۰۲۰ فاصله داریم، ویدیوهایی جدید از نسل سوم ساعت هوشمند سامسونگ در سطح اینترنت فاش شده که در واقع نگاه نزدیک به گلکسی واچ ۳ به شمار می‌آید و توسط AT&T آماده شده است.

سامسونگ گلکسی واچ ۳ فردا همراه با خانواده موبایل‌های پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ رونمایی خواهد شد، اما تقریبا با تمام شمایل و اطلاعات کاربردی آن آشنا هستیم. از افشای انواعی از رندرها گرفته تا همین ویدیوی واقعی از محصول که عملا چیز تازه‌ای برای عصر روز پانزدهم مرداد ماه باقی نگذاشته است.

حال طبق ویدیوهای آموزشی که توسط ایوان بلس فاش شده، می‌توانیم به طور کامل با سیستم چرخش زه دور نمایشگر ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها، نحوه تغییر واچ فیس، اضافه کردن ویجت به صفحه اصلی، و حتی ریست کردن آن نیز آشنا شویم.

به عنوان مثال از طریق این ویدیوها می‌توان دریافت با کشیدن تصویر به سمت راست، منوی نوتیفیکیشن‌ها باز می‌شود، در حالی که حرکت انگشت به سمت چپ لیست ویجت‌های موجود، حالت ورزشی و سایر اپلیکیشن‌ها را باز می‌کند. کشیدن صفحه به سمت پایین هم علامت‌های وضعیت فعلی ساعت را نمایش می‌دهد و همچنین می‌توان از طریق آن به تنظیمات دسترسی داشت و برخی قابلیت‌ها را فورا خاموش یا روشن کرد.

گفتنی است طبق شایعات پیشین می‌دانیم شیشه نمایشگر گلکسی واچ ۳ از جنس گوریلا گلس DX بوده و زه چرخشی آن نیز باریکتر از نسل های قبلی است. ضمن اینکه ساعت هوشمند مورد بحث از استاندارد نظامی MIL-STG-810G و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM برخوردار خواهد بود.

این ساعت یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مشابه با نسل قبلی از سنسور ضربان قلب با قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) بهره خواهد برد. ضمن اینکه باتری‌های در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ ۳ برای دو مدل در نظر گرفته شده به ترتیب ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت خواهند بود.

در حال حاضر تنها چیزی که برای سامسونگ باقی مانده، امکان اعلام رسمی تاریخ دقیق عرضه و قیمت مدل‌های مختلف این ساعت هوشمند خواهد بود. هرچند بر اساس شایعات قبل تقریبا هم می‌دانیم گلکسی واچ ۳ در دو سایز مختلف ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری با جنس بدنه‌های متنوع، با قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. ناگفته نماند مراسم آنلاین آنپکد ۲۰۲۰ فردا ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • danial
    danial | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    شکلش هم ،رنگ هم عین همین رنگ مشکی بالاست

  • danial
    danial | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    قیمتش ۱۰۸۰۰ و ۱۰۲۰۰ در سایز۴۴ و ۴۱

  • danial
    danial | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    آراد موبایل داره میفروشه این کالا رو

  • danial
    danial | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    نیومده؟ یکی از فروشگاه های ایرانی توی سایتش به قیمت ۱۲ میلیون گداشته واسه فروش نماد الکترونیک هم داره

مطالب پیشنهادی